Valve är redo att göra spel igen

Medlem

Skulle vilja se Portal 3 och Half Life 3 men om de gör ett nytt spel blir det antingen ett kortspel för telefon eller battleroyal bs.

Medlem

Jag misstänker att nästa spel blir Artifact 2 alternativt Artifact: Remastered. Om sisådär fem-tio år.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Sorry men Valve är ett skämt idag, klarar inte ens av att utveckla spel utan måste köpa studios hela tiden. Deras interna kultur är bland dom största orsaker till att dom inte längre klarar av att utveckla egna spela som folk vill ha.Ger oss ett kortspel ingen ville ha eller efterfrågade, dom är isolerade från sina spelar och har ingen kontakt längre med verkligheten.

Medlem

Orka Half-Life 3. Bryr mig inte ens längre om det, och fan så jäkla bra var inte HL2. 1:an däremot...

Medlem

Till alla de som tror på battle royale eller kortspel:

Tyvärr verkar det vara där 90% av betalande konsumenter finns idag om man vill tjäna pengar i branschen.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Som en som älskade HL när det släpptes någon gång för 100 år sedan undrar jag bara en sak: Hur fan kan folk fortfarande bry sig om skiten?

Om man bortser från att båda spelen var tekniskt banbrytande på flera sätt och lämnade massiva intryck när de släpptes så vill man naturligtvis veta hur storyn fortsätter. Spelens innehåll och berättande var helt unika när det begav sig och är nog för många fortfarande oöverträffade.

12
Skriv svar