Nytt Sagan om Ringen-spel med onlinefokus annonserat

Robot
Nytt Sagan om Ringen-spel med onlinefokus annonserat

Ska utspela sig innan händelserna i The Hobbit.

#athlon-games, #sagan-om-ringen, #warframe


Geeks Gaming

Ajaj, gratis=pay2win?
”Lås upp legolas och pawna noobs för bara $59.99”
Och om pengar står i fokus brukar lore:n ta rejält med stryk, se bara på spelen som kommit tidigare. Jag förutspår ett hack&slash med co-op och många köp som inte är kosmetiska.
Ja, jag är skeptisk

Medlem

Gratis låter oroväckande. Antar att det bara är en vanlig cash-in.
Väck mig när allt är annorlunda och någon kan göra ett spel i stil med Witcher 3 i sagan om ringen världen istället.

Obe
Medlem

Digital Extreme har enligt min bok en bra model med Warframe enligt min mening, finns få företag som mäter sig med deras Free-2-play model.

Nu ska det dock ej glömmas att det här handlar om ett dotterbolag till Digital Extreme.

Vi får helt enkelt avvakta och se vart skutan bär.

Avstängd

Jag har sett filmerna “the extended versions“ och fått Sagan om Ringen febern igen. Nu ska böckerna läsas i den här ordningen: Silmarillion, Children of Hurin, Beren and Lúthien, The fall of Gondolin, the Hobbit, och huvudverket Lord of The rings.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Är det verkligen ett SoR-spel om det utspelar sig innan Hobbiten?

Du vet vad jag menar


signatur
Medlem

Jag hoppas mer på något åt Elder Scrolls Online. Magkänslan säger dock att detta blir något betydligt tramsigare som förstör loren. Hoppas verkligen att det blir bra.

Medlem

Kommer vara "gratis" menar ni väl? Blir spännande att se vilka paywalls, P2W och enforced spending features dom implementerar

Medlem

Är det gratis så är det P2W(pay-to-win). Kolla bara på Path Of exile, fortnite eller dota2.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av xtrem11:

Jag har sett filmerna “the extended versions“ och fått Sagan om Ringen febern igen. Nu ska böckerna läsas i den här ordningen: Silmarillion, Children of Hurin, Beren and Lúthien, The fall of Gondolin, the Hobbit, och huvudverket Lord of The rings.

Har bara läst Hobbit och Lord of the rings, har alla dom böckerna. Är de andra bra?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Är det gratis så är det P2W(pay-to-win). Kolla bara på Path Of exile, fortnite eller dota2.

Hhaha Varken Dota 2 eller Fortnite är P2W, ingen av spelen erbjuder fördelar i spelet vid köp.

Obe
Medlem

Plockar man bort PvP läget och enbart fokuserar på PvE så kan man "i stort sett" glömma hela P2W aspekten.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Hhaha Varken Dota 2 eller Fortnite är P2W, ingen av spelen erbjuder fördelar i spelet vid köp.

PoE har inget heller, så vet inte varför det finns med i den listan alls.

Medlem

Hoppas på lite liknande stämning i världen som från filmerna och böckerna (Sagan om ringen då, inte hobbit filmerna). Men antar att jag kommer bli besviken igen. Hoppet lever fortfarande dock! Närmast hittills var nog Lord of the rings online.

Avstängd

@breahl: Har läst Children of Hurin och Silmarillion, jag älskade båda. Beren and Lúthien och the fall of Gondolin har Jag inte läst än men jag är säker på jag kommer att älska dem också.

1
Skriv svar