Bygg bo i Cyberpunk 2077 – spelaren kan köpa nya lägenheter

Robot
Bygg bo i Cyberpunk 2077 – spelaren kan köpa nya lägenheter

Dags att börja spara dina "eddies".

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

Basbyggande, wohoo!


signatur

Meep!

Medlem

Det här spelet börjar låta för bra för att vara sant. Å andra sidan, om någon kan "pull it off" är det CD Projekt Red.

Medlem

Oh, jag har en svag häl för sånt här. Nu kommer jag vilja äga allt som går att äga i Night City


signatur

Nämen!

Releasehästryttare
Medlem

Hoppas att man kan inreda lägenheterna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tror det beräknas till q4 2020 men försenas till 2021

Medlem

blir fan fett när det släpps 2076

Medlem

Föredrar "det-är-klart-när-det-är-klart" - mentaliteten alla dagar i veckan framför "marknadsföringsavdelningen-bestämmer-att-det-är-klart-ett-visst-datum-oavset-spelets-skick" - mentaliteten.

Captain Obvious signing off

Medlem

2020 som tidigast tror jag. Sånt här tar tid om det ska göras rätt, men hellre det än att No Man's Sky:a det hela.

Medlem

Fick omedelbart ångest när tankarna gick åt GTA Online hållet men sen kom jag på att det är single player, tack gode gud.

Releasehästryttare
Medlem

Spelet gick ju att varva så att säga. Pre-alpha brukar betyda att spelet kommer året efter. 2019 till sommaren borde det bli. Kanske i maj.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Fick omedelbart ångest när tankarna gick åt GTA Online hållet men sen kom jag på att det är single player, tack gode gud.

Är det bara SP?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av magma:

Spelet gick ju att varva så att säga. Pre-alpha brukar betyda att spelet kommer året efter. 2019 till sommaren borde det bli. Kanske i maj.

iom att det är cd project red så tror jag inte det kommer så snart, att polera ett så stort spel tar längre tid än ett år om man ska göra det bra, dessutom på flera plattformar

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av conthox:

Är det bara SP?

Oklart. Det utannonserades till att börja med som både singleplayer och multiplayer. Sedan dess har dock CD sagt att man lagt MP åt sidan för att fokusera på SP, men att det inte är uteslutet att man kommer ha MP i slutprodukten.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Oklart. Det utannonserades till att börja med som både singleplayer och multiplayer. Sedan dess har dock CD sagt att man lagt MP åt sidan för att fokusera på SP, men att det inte är uteslutet att man kommer ha MP i slutprodukten.

Ok, tack för info.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ambassadör
Xbox

Det är mysigt att bygga bo.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar