Spelen som släpps i september – ny månad, nya releaser

Robot
Spelen som släpps i september – ny månad, nya releaser

Nu börjar spelhösten 2018!

#releaselistan


Releasehästryttare

18 sep Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk

20 sep Crosscode

28 sep Metro Sim Hustle

FM-guru
F.d. Sisyr

Pathfinder det enda som intresserar mig där. Tur det, i och för sig, med tanke på hur vansinnigt stor min backlog är.

Medlem

Så jävla pepp på Spider-Man och Pathfinder. Båda redan förbeställda och avvaktar leverans
Tomb Raider om något år på någon rea.


signatur

I drank what?

Medlem

DragonQuest förtjänar verkligen hyllningarna! Mycket bra. Älskar de gångerna postorder av spel kommer fram en dag för tidigt. Händer inte ofta men ibland så!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Så jävla pepp på Spider-Man och Pathfinder. Båda redan förbeställda och avvaktar leverans
Tomb Raider om något år på någon rea.

Samma här angående Spider-Man som jag bokat @ Media Markt för 599:- Ser dock att ElGiganten säljer för 499:-. Glider dit före o kollar på releasedagen. Kör fysiska kopior till konsol och till PC blir det digitalt.

Shadow of the Tomb Raider kommer också bli en höjdpunkt denna månad för egen del. Kommer shoppa på mig en digital kopia till Steam via Kinguin.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Så sjukt taggad på tomb raider! Kommer kännas lite tomt när både tomb raider och uncharted är slut.

Medlem

Forsaken blir det för min del! Sjukt peppad inför imorgon!

Medlem

Spider-Man kommer bli så galet bra tror ja! Älskade första som kom på ps2 men detta kommer nog bli lite vassare!

Avstängd

Inget som är intressant imo.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Samma här angående Spider-Man som jag bokat @ Media Markt för 599:- Ser dock att ElGiganten säljer för 499:-. Glider dit före o kollar på releasedagen. Kör fysiska kopior till konsol och till PC blir det digitalt.

Shadow of the Tomb Raider kommer också bli en höjdpunkt denna månad för egen del. Kommer shoppa på mig en digital kopia till Steam via Kinguin.

Hur kan det vara billigare i affär än online? Jag har hur som helst köpt det online, versionen för 700 nått. Var ju några extragrejer i det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Tyvärr var det inget som fånga mitt intresse denna månad

Spiderman har redan beställts. Tomb Raider plockar jag upp sen senare.

Ett tips är att köpa Spiderman på skiva, inte bara är det billigare än på PSstoren utan man får även med 3 månader PS+ om man beställer från Inet, MediaMarkt tex.

Medlem

När släpper embargot på Spider-Man? Vill så gärna att det blir bra, men är rätt tveksam för tillfället.

Avstängd
Skrivet av hoppalängdhopp:

Spiderman har redan beställts. Tomb Raider plockar jag upp sen senare.

Ett tips är att köpa Spiderman på skiva, inte bara är det billigare än på PSstoren utan man får även med 3 månader PS+ om man beställer från Inet, MediaMarkt tex.

Jag vågade inte det då jag inte var säker på om jag skulle få det samma dag som det släpps. Nu kan jag ladda hem det redan i morgon och börja spela kl 00 natten mot fredag.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

A Bards Tale.
Spelade det på Xbox, back in the days.
Älskade det! Roligt att serien lever vidare.

1
Skriv svar