Förhandstitt – Generation Zero

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Nu är det ju inte den kommentaren du citerat i ditt första inlägg, så därför undrar vi varför du klagar på en person är tycker spelet ser mysigt ut.

L0l jag ser det nu. Tro fan ni undrar vad jag snackade om! Jag trodde jag quotat MEG

Då ber jag om ursäkt till Fidi.. För jag ser själv fram emot betan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Vad vill du mig? Är du okej?

som sagt, fel quote. Wtf..det var inte dig jag trodde jag quotat. Jag är helt på ditt spår vad det gäller beta


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ak4 <3

I övrigt är det löjligt hur Avalanche har hanterat Stålengate, jag gillar ju båda två så hade varit kul om de kunde göra det tillsammans.

Medlem

Ser riktigt lovande ut! Synd bara att det skyls av bajsstormen
Med lite kredd skulle Avalanche kunna avdramatisera allt på en gång:

- Gustav Vasa (Lade en stor del av grunden till det som är Sverige i dag)
- George Devol (Skapade den första kommersiella, digitala och programmerbara roboten)
- 80-talet (*)

* Trodde först att det skulle bli en enkel sak att peka ut en specifik person att ge kredd för
80-talet men insåg snart mitt misstag. Här följer ytterligare en lista med personer (ett axplock) som borde ha kredd för 80-talet:

-Jesus (med tanke på att vår tideräkning baseras på honom)
-Bysantinska ungdomar på 500-talet (De första dokumenterade bärarna av hockeyfrillor)
-Olle Blomqvist (Grundade Ellos, postorder + fula kläder = vanligt på 80-talet)
-EA Murphy (uppfann skumgummi som är ett vanligt material i axelvadd)

Medlem

@kveldulver: haha, kanonlista! Dagens bästa.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av X-TroNiC:

Det var ju kul att FZ kunde skriva något positivt om det här spelet.

När skrev vi något negativt om det?


signatur
Megadelux
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

När skrev vi något negativt om det?

Svensk spelmedia har förstorat upp spelet och överhajpat det redan. Senast igår drog Stålvalanche upp en snyftbild på twetter!

Medlem

Jag öppnade bagageluckan på farsans gamla 240. Jag hade hoppet uppe men jag hittade inget granatgevär.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Följer detta spelet för det verkar bli bra. Skiter fullständigt i om en vaktmästare på Avalanche sett en tavla med en robot. Sen tycker en massa Fz 14isar att Simon Stålenblabla ska bli president och Avalanche suger.
För ingen annan i hela världen gillar ju Robotar utom Simon.

Ett spel baserat på 80-tal Sverige med Sci-Fi robotor och du ser inte någon komppling 2iq.

12
Skriv svar