Tävling – Vinn exklusiv PS4 Pro 500 Million Edition!

Robot
Tävling – Vinn exklusiv PS4 Pro 500 Million Edition!

En av 50 000 numrerade konsoler kan bli din.

#fz, #ps4, #ps4-pro, #tävling


Medlem

Får man tävla med sitt bidrag från förra PS4-tävlingen?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Får man tävla med sitt bidrag från förra PS4-tävlingen?

En remaster passar väl temat alldeles utmärkt.

Redaktör
Skrivet av Bojkott:

Får man tävla med sitt bidrag från förra PS4-tävlingen?

Jag skulle bedöma vinstchansen som högre för nya fräscha bidrag.


signatur
Medlem

"Den har 2 GB lagring"

Framtiden är här!

Medlem

endast 50000 exemplar? gud vad speciell man måste känna sig om man lyckas få tag på en..

Medlem
Skrivet av MrJibblies:

endast 50000 exemplar? gud vad speciell man måste känna sig om man lyckas få tag på en..

Över 81 miljoner sålda ps4 så 50 000 är ganska lite om man jämför, glöm inte heller framtida försäljningar... Men visst, om du bara ska gå efter hur många som de tillverkar denna i så låter det rätt mycket.

Medlem
Skrivet av MrJibblies:

endast 50000 exemplar? gud vad speciell man måste känna sig om man lyckas få tag på en..

Jo tack en gratis ps4 pro tackar man ju inte nej till oavsett hur många exemplar de ger bort.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Redaktör
Skrivet av Windir87:

"Den har 2 GB lagring"

Framtiden är här!

90-talet vägrar släppa mitt muskelminne!

Skrivet av MrJibblies:

endast 50000 exemplar? gud vad speciell man måste känna sig om man lyckas få tag på en..

Antalet som kommer till Sverige lär kunna räknas i tiotal, möjligen hundratal. Annars är det en fin konsol i begränsad, numrerad upplaga. Sen måste man inte vara nedlåtande för att man själv kanske inte är intresserad.


signatur
Medlem

Älskar dessa tävlingar för att man får chansen att se hur kreativa folk är.
Tyvärr har jag själv 0 kreativitet, men jag tycker dessa tävlingar är riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

90-talet vägrar släppa mitt muskelminne!

Antalet som kommer till Sverige lär kunna räknas i tiotal, möjligen hundratal. Annars är det en fin konsol i begränsad, numrerad upplaga. Sen måste man inte vara nedlåtande för att man själv kanske inte är intresserad.

Jag skulle tro att det är ett par hundra med tanke på att webhallen hade typ 80 stycken.

Medlem

Jädrans vad snygg den är! Bland de snyggaste konsolerna jag har sett!

Medlem

Får se om jag deltar. Min kreativitet tog slut efter den förra tävlingen.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag skulle bedöma vinstchansen som högre för nya fräscha bidrag.

Om man inte har varken facebook eller instagram konton..
går det att tävla om man kan posta sitt bidrag direkt här i tråden?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Redaktör
Skrivet av SunShine:

Om man inte har varken facebook eller instagram konton..
går det att tävla om man kan posta sitt bidrag direkt här i tråden?

Lägg den var du vill, bara vi kan se den.


signatur
Medlem

Ordet "Skeppas" står i artikeltexten . Blir det inte lite väl ordagrant.

Medlem

Då jag inte kan rita eller så, så bidrar jag med ett litet rim till denna FZ tävling.

"Med Playstation ett var vi många som log brett.
Tal och FMV sekvenser i stora lass. Ja, vi gottade oss rejält när Sony tog plats.
Sedan kom Playstation två och Sony marsherade fram må ni tro,
Konkurrenterna försökte och försökte men playstation två rådde man inte på.
Med Playstation tre fick Sony smaka på en bitter verklighet,
Förseningar och teknikska problem gjorde denna till något av en problemenhet.
Men med Playstation fyra är de nu tillbaka på toppen med vr headsets och hela galoppen.
Och vi gamers som alla gillar att spela, vi hoppas så klart att Sony fortsätter leverera."


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

En av 50 000 numrerade konsoler kan bli din.

#fz, #ps4, #ps4-pro, #tävling


Hej!
Räcker det om jag skriver mitt instagram användarnamn här? Då jag inte vet hur man lägger upp en bild eller länk här?

Redaktör

@Niklaz_greek: En direktlänk vill vi gärna ha. Instagram (mobilappen): klicka de tre prickarna uppe till höger om inlägget och välj "Dela". Där kan du kopiera länken. Om det inte funkar - lägg bilden på valfri gratis delningssite (Flickr, Imgur...).


signatur
Medlem

Fick några som gillade katten förra gången så försökte göra ett lite mer ambitiöst projekt denna gången med hjälp av sambon och ännu en katt, för fler katter är väl alltid bättre?

https://youtu.be/2mijhuM9UX0

Medlem
Skrivet av Morti:

Fick några som gillade katten förra gången så försökte göra ett lite mer ambitiöst projekt denna gången med hjälp av sambon och ännu en katt, för fler katter är väl alltid bättre?

https://youtu.be/2mijhuM9UX0

Det här var grymt!

Medlem
Medlem

(obs ha ljud)
Mitt bidrag! *fingers crossed*


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Mitt bidrag får bli en kort historia om hur FZ fick tag på PS4an de lottar ut. Baserad på verkliga händelser. Bara namn, platser och händelseförlopp har ändrats.

Medlem

TÄVLINGSBIDRAG:
Här är mitt bidrag till tävlingen!
https://www.youtube.com/watch?v=Vcy2UsGmNPs&t=1s

Playstationkultur får möta folkmusikskultur, i min tolkning av "Nate's theme" från Uncharted-serien, på nyckelharpa i en "icke kartlagd" svensk skog...

Medlem

https://www.instagram.com/p/BnD9_iAFeEd/?utm_source=ig_share_...

Kan Super Mario bli stor och ståtlig av dessa svampar, så kan bannemig min PS3:a det med!............hoppas jag 🤔

Medlem
Skrivet av NickOteen94:

TÄVLINGSBIDRAG:
Här är mitt bidrag till tävlingen!
https://www.youtube.com/watch?v=Vcy2UsGmNPs&t=1s

Playstationkultur får möta folkmusikskultur, i min tolkning av "Nate's theme" från Uncharted-serien, på nyckelharpa i en "icke kartlagd" svensk skog...

Oh, det var vackert. Vilken överaskning! Skulle gärna höra mera om du har nått på gång?
Du har en tumme upp från mig iaf, lycka till!

Medlem

@Tomas Helenius: T o m Fredag, så om jag lämnar ett bidrag fredag eftermiddag är det ok?

Redaktör
Skrivet av Ichabod:

@Tomas Helenius: T o m Fredag, så om jag lämnar ett bidrag fredag eftermiddag är det ok?

Japp! Innan lördag bara.


signatur
Medlem

Oooh, har varit inne på att skaffa en PS4:a så länge. Får vara lite fantasirik nu då! (inga dåliga bidrag folk kommer med)

12
Skriv svar