De vann årets The International i Dota 2

Robot
De vann årets The International i Dota 2
Medlem

Så stora prissummor så dom kan pensionera sig allesammans ::


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Någon som vill skapa ett lag och krossa dessa nybörjare nästa år?
Jag kan spela Gnome Warrior och Tanka.

Medlem

Någon som vet hur upplägget är.
Hur mycket av prispengarna går till laget, d.v.s ägaren/ägarna, och hur mycket går till de individuella spelarna? På ett ungefär.

Medlem

Jag är på @Jeehao. Jag spelar Skeleton King eftersom jag då kan (och garanterat kommer) dö två gånger i varje team fight .


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Någon som vill skapa ett lag och krossa dessa nybörjare nästa år?
Jag kan spela Gnome Warrior och Tanka.

Jag kan vara med också. Min favorit champion är "Zyra". Kan fokusera på jungle.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Någon som vet hur upplägget är.
Hur mycket av prispengarna går till laget, d.v.s ägaren/ägarna, och hur mycket går till de individuella spelarna? På ett ungefär.

Varje lag har väl olika kontrakt, och det är inte publik information direkt

OnTopic: Match 4 var helt klart bästa matchen hela turneringen. Otroligt att kunna hålla huvudet kallt vid den unga åldern, Ana:s Ember Spirit är helt galen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Haha, Topson i OG började spela Dota 2 professionellt i juni förra året (då han joinade också OG) tog efter ett år hem största turneringen i spelet. Härifrån går det bara downhill.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Haha, Topson i OG började spela Dota 2 professionellt i juni förra året (då han joinade också OG) tog efter ett år hem största turneringen i spelet. Härifrån går det bara downhill.

Han joinade OG juni i år, helt galet:) laget är inte ens tre månader gammalt (i sitt nuvarande form).

Medlem
Skrivet av mawe:

Han joinade OG juni i år, helt galet:) laget är inte ens tre månader gammalt (i sitt nuvarande form).

Ja jäklar, läste fel på Liquipedia! Då är det extra mycket imponerande!

Gen
Medlem

Jävlar vilken match! Väl värd att kika på. Stort grattis!

Medlem

Är dem 3 i laget som fick 101 miljoner att dela på?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Är dem 3 i laget som fick 101 miljoner att dela på?

5 i laget och valve betala vinster till spelarna direkt


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Läste någonstans att tidigare vinnare delat vinsten på 7. 1 del till organisationen, 1 till coachen och resterande 5 till spelarna. Kan så klart variera mellan olika lag.

Medlem

ca 14.4 mille är väl ändå ganska ok för att spela lite dota...

Riktigt bra matcher, trodde de var rökta i sista matchen. Att vända under den pressen. Sen ska väl inte 2an gråta då de fick lite mer än 4 miljoner dollar att dela på, ganska ok det också....


signatur

It´s a trick, get an axe.

1
Skriv svar