Medlem

Nya God of War vilket är ett mästerverk i sig, The Last of Us måste man uppleva, det är ett spel exklusivt till PS 4. Det finns en uppsjö av andra, men just detta två känner jag för mest.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Tackar gott folk!
Då har jag definitivt en del att spana in och sätta tänderna i!

Uncharted : Lost Legacy, Shadow of The Colossus, Frozen Wilds dlc, Bloodborne samt nya Spiderman i September blir bara klara införskaffningar. Klart intressant.

Men ska utöver det även spana in Yakuza rebooten och Yakuza 6. Alien Isolation och The last guardian. m.m

Mycket bra förslag!

Medlem

Äger själv ingen PS4. Men jag hoppas att LocoRoco finns tillgängligt, tycker det var riktigt skoj på PSP. Helt klart värt att prova!

Medlem

Vet inte om det finns mkt att lägga till på de listor folk redan gjort
God Of War självklart. Det var riktigt bra spel.
Yakuza 0 och Yakuza Kiwami 1 samt Yakuza 6 (och jag skulle våga tippa på Yakuza Kiwami 2 som släpps nu på tisdag) är för mig också "måste" titlar. Sjukligt bra spelserie.

Jag gillade även Uncharted: Lost Legacy otroligt mkt, mer än Uncharted 4 faktiskt.

Till 3e parts spel så Alien Isolation, någon hade nämnt det såg jag och jag röstar för det med hehe.
Sedan mitt kanske favvo spel bland psykologiska skräck spel Observer från Polska Bloober Team.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av Struggle:

Horizon: Zero Dawn + Expansionen Frozen Wilds
God of War
Uncharted 4 & Lost Legacy
Shadow of the Colossus

Skulle jag i förstahand lägga mina pengar på, i den ordningen!

Jo Horizon: Zero Dawn + Expansionen Frozen Wilds är ett måste. Jag spelar det just nu och är på sista uppdragen på både expansionen och vanliga spelet. Men känns så tråkigt att spela ut då man vet att det inte kommer mer. hahaha

Fan lite dåligt av dem att inte göra i alla fall en expansion till. Hade ju varit kul att lära känna fler stammar än Banuk.


signatur

PS5 och inget annat.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

För min del blir det följande (blir påmind om hur många bra spel det finns):

- Alien Isolation
- Bloodborne
- Until Dawn
- Persona 5
- Nier: Automata
- Final Fantasy XII: The Zodiac Age
- Horizon: Zero Dawn
- God of War (2018)
- Yakuza 6: The Song of Life (och även Zero & Kiwami)
- Ys VIII: Lacrimosa of Dana
- Hellblade: Senua's Sacrifice

Det här är bara de spel jag ser som måste-titlar för min del, listan skulle bli mycket längre om jag även inkluderade spel som "bara" är ruskigt bra.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Om man bara ska spela tre spel till PS4 (för jag orkar inte lista fler);
1. Bloodborne
2. God of War (2018)
3. Uncharted 4

Medlem

Monster Hunter World så har du hundratals speltimmar med intensiva strider mot fräcka monster.

Medlem

Just det glömde nämna det kanske coolaste rytm spel som någonsin sett dagens ljus, fungerar även med Sonys VR men även utan VR är det riktigt jäkla ballt alltså.
Thumper.
Det är så jäkla coolt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar