Far Cry 5 får zombie-dlc, så klart

Robot
Far Cry 5 får zombie-dlc, så klart

Det tredje och sista story-tillägget är snart här.

#far-cry-5, #ubisoft


Medlem

Hoppas de lägger till Zombies i Editorn...Var ju liiite tråkigt att de inte la till aliens när Mars DLCt kom. Hade varit grymt att leka omkring och bygga grymma banor med Zombies

Medlem

Zombies <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Zombies, Som jag har väntat.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

KoP
Medlem

Pass (på samtliga dlc tiill FC5). Huvudspelet räckte gott och väl.

Medlem

Såg en Twitch stream från Xbox One versionen där man spelade igenom de två första banorna , det har tydligen släppts för tidigt till Xbox One , om någon väntar sig Dying light stämning så tror jag att man blir besviken .
Zombie delen är gjord med humor,det blev aldrig spännande under genomspelningen av det jag såg utan mest ett jaha här kommer nästa våg med zombies ,det kanske ändras under spelets gång
Samtliga zombie kartor har byggts med spelets kart editor dvs den som följer med spelet . enligt denna artikel
OBS , Kan förekomma spoilers .
https://nordic.ign.com/news/17960/far-cry-5-dead-living-zombi...

Avstängd

Ne blä, detta såg verkligen inte bra ut.

Medlem

Är så trött på alla dessa zombies.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar