Döden för Runescape Classic fördröjdes så att en spelare hann bli klar med det svåraste uppdraget

Robot
Döden för Runescape Classic fördröjdes så att en spelare hann bli klar med det svåraste uppdraget

En lite solskenshistoria så här på en onsdag.

#jagex, #runescape-classic, #solskenshistoria


ELF
Medlem

RIP
Var riktigt skoj när det var the shit. Sen kom RS2/old school, vilket blev min favoritversion av RS.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Fasen, kommer aldrig riktigt kunna förlika mig med allt bokstavskombinations-bling-bling i streamchattar.

Hade känts härligt respektabelt om en chatt efter en streambedrift såg ut så här:

- Well done.
- Good job!
- That was by a hair's breadth.
- Congratulations.

Geeks Gaming

Som tur är finns Old School Runescape kvar

Medlem

Om ni gillar sånt så kan jag starkt rekommendera P3Spel avsnitt från förra månaden.
"Mini-dokumentar" podd om Halo 2:s sista andetag

https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1106064?programid=4090

Citat:

När Halo 2:s onlinevärld skulle stängas ned för gott bestämde sig ett antal spelare att försöka hålla liv i servrarna så länge som möjligt. Till slut återstod bara 14 spelare, 14 spartaner.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Som tur är finns Old School Runescape kvar

Vad är skillnaden om man får fråga?

Lirade själv i omgångar från - 01 till - 08, när jag då dött för många gånger och tappat gear. Råkade gå nånstans vars det var "insta-death" och sket i det efteråt.

Var väl inget superspel men ett tidsfördriv om inte annat.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Fasen, kommer aldrig riktigt kunna förlika mig med allt bokstavskombinations-bling-bling i streamchattar.

Hade känts härligt respektabelt om en chatt efter en streambedrift såg ut så här:

- Well done.
- Good job!
- That was by a hair's breadth.
- Congratulations.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Geeks Gaming
Skrivet av Castor.T:

Vad är skillnaden om man får fråga?

Lirade själv i omgångar från - 01 till - 08, när jag då dött för många gånger och tappat gear. Råkade gå nånstans vars det var "insta-death" och sket i det efteråt.

Var väl inget superspel men ett tidsfördriv om inte annat.

Grafiken mest. Körde inte mycket classic utan alltid varit Old School då de är de jag växte upp med.

1
Skriv svar