Yakuza 0 är nu tillgängligt på PC

Robot
Yakuza 0 är nu tillgängligt på PC

Dela ut knogmackor med mus och tangentbord.

#knogmackor, #sega, #yakuza-0


Medlem

Hurdan är porten? Fungerar det bra på PC?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tänkte sätta tänderna i detta ikväll. Ni som provat: tangenbord och mus eller xbox kontroll?


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Sweet bananas, har sett fram emot detta spel ett tag nu men har inte velat skaffa en PS4 bara för det.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

@madman_ozzy: Har bara kört med xbox kontroll och det fungerar utmärkt.

Medlem

Underbart spel! Jag har suttit och njutit i över 80 timmar under sommarkvällarna.

Medlem

Ett fantastiskt spel som jag hoppas att många köper så att vi kanske inte behöver vänta i flera år på att framtida Yakuza-spel ska översättas.

Skrivet av madman_ozzy:

Tänkte sätta tänderna i detta ikväll. Ni som provat: tangenbord och mus eller xbox kontroll?

Handkontroll är nog att föredra.

Medlem

är det här värt att spela om man har kass tålamod när det kommer till cut scenes?

tittade igenom inledningen i ett 30 minuters-avsnitt av en let's play, såg inte ut att vara annat än cut scenes. 10 minuter gå runt och prata, SLAGSMÅL, 10 minuter gå runt och prata, SLAGSMÅL. påminde mer om en sån interactive novel.

Flakmonkey
Skrivet av quadratis:

är det här värt att spela om man har kass tålamod när det kommer till cut scenes?

tittade igenom inledningen i ett 30 minuters-avsnitt av en let's play, såg inte ut att vara annat än cut scenes. 10 minuter gå runt och prata, SLAGSMÅL, 10 minuter gå runt och prata, SLAGSMÅL. påminde mer om en sån interactive novel.

Korta svaret är nog nej. Den kanske främsta storheten med Yakuza-serien för mig är storyn och den berättas till stor del via cutscenes. Sen kan du lägga ner hur många timmar som helst på olika minispel och sidostorys vilket inte innehåller lika mycket sådant men vill du klara det så kommer du varken kunna undvika cutscenes, prat och slagsmål

1
Skriv svar