Nytt och längre gameplay från Resident Evil 2-remaken visas upp

Robot
Nytt och längre gameplay från Resident Evil 2-remaken visas upp

Trevligt otrevliga nytolkade scener i ny skrud.

#capcom, #resident-evil, #skräck


Medlem

Spelade bara det första RE till Playstation (gillade det). Kanske börjar bli dags att spela del 2 nu?

Medlem

Detta ser så djävulskt mäktigt ut alltså. Blir perfekt att lira i januarimörkret. Ägde aldrig PSX så har ju aldrig spelat Resident Evil 2. Någon som vet hur långt spelet är?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

SOM JAG LÄNGTAR!!!!

RE3 Nemesis direkt efter då!! Kom igen CAPCOM! Jag är som ett barn på nytt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Detta ser så djävulskt mäktigt ut alltså. Blir perfekt att lira i januarimörkret. Ägde aldrig PSX så har ju aldrig spelat Resident Evil 2. Någon som vet hur långt spelet är?

Mitt rekord hade jag för mig va 4 timmar och ca 20min på PS1 tiden och då sprang jag verkligen igenom allt och hoppade över en hel del saker som va onödiga.

Jag längtar extremt efter denna version.

Medlem

Detta ska bli mysigt. Älade två första spelen när det begav sig ,börjar bli många år sen nu.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av TyranoCyruz:

Mitt rekord hade jag för mig va 4 timmar och ca 20min på PS1 tiden och då sprang jag verkligen igenom allt och hoppade över en hel del saker som va onödiga.

Jag längtar extremt efter denna version.

Om du nu sprang igenom allt så är jag ytters tveksam på att de tog över 4h. Jag sprang igenom det för någon dag sedan o då med tiden 2h 20min

Medlem

Körde igenom RE2 x antal gånger . Ett utav de bästa RE spelet enlig mig. När någon nämde gör en remake på RE3 Nemesis! Oohh det kan bli kul 😀

Medlem

Riktigt hypad för detta, men får jag fråga vad som var nytt och längre med denna gameplay-videon jämfört med de gamla vi sett?

Medlem

Fan vad man längtar alltså. Men det var inte längre gameplay eller något nytt sen tidigare tyvärr som dom visade upp.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Detta ser så djävulskt mäktigt ut alltså. Blir perfekt att lira i januarimörkret. Ägde aldrig PSX så har ju aldrig spelat Resident Evil 2. Någon som vet hur långt spelet är?

Första gångspelare kanske 6 timmar. Blir extra mycket backtracking då.
Efter det har man kampanj B.

Det finns fö. 4 olika kampanjer. 2 med Claire 2 med Leon

Medlem
Skrivet av DAoG:

Första gångspelare kanske 6 timmar. Blir extra mycket backtracking då.
Efter det har man kampanj B.

Det finns fö. 4 olika kampanjer. 2 med Claire 2 med Leon

Ok, tack för infon. Bra att få veta något som inte innehåller speedrunner timmar. Hehe. (Även om jag är tacksam för alla svar)

Låter bra. Då borde jag kunna räkna med 12 timmar däromkring i remaken. Förmodligen flertalet timmar till då jag tar längre tid på mig i spel än de flesta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jävlar. Det ser riktigt, riktigt bra ut.

1
Skriv svar