Insomniacs Spider-Man har "gått guld"

Robot
Insomniacs Spider-Man har "gått guld"
Medlem

och vad innebär det?

Är riktigt hyped inför releasen och hoppas det är lika bra som det ser ut

Medlem
Skrivet av Wamp:

och vad innebär det?

Är riktigt hyped inför releasen och hoppas det är lika bra som det ser ut

Att spelet är klart och skickat till masstilverkning. Vet inte hur det är nuförtiden men förr (när jag var ung) så skickades master kopian på en guldskiva till tillverkaren därav namnet (om det nu stämmer men det är den historien jag hört )
Edit: var nog inte riktigt guld dock

Medlem

Funderar starkt på köp.

Avstängd

Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

De var allt bra lite småroliga med "Gone gold" annonseringen.

Medlem

Ja vi får hoppas att spelet är guld sen också, men jo det ser lovande ut iaf må ja säga:D

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Hahaha *skrattar åt Seinfeld-referensen* Bania en av mina favorit-tv-karaktärer

Medlem

Inget förbokande här, men gillar det jag sett från E3! Hoppas det är guld vi sett...

Medlem

Vi som satt och fxpade så var Gone Gold lattjo för då visste man att de inom kort skulle braka loss när rar-filer skulle skickas fram å tillbaks.

Medlem
Skrivet av delli:

Vi som satt och fxpade så var Gone Gold lattjo för då visste man att de inom kort skulle braka loss när rar-filer skulle skickas fram å tillbaks.

0-dayz taggande saknar verkligen den tiden och uwwwb

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av breahl:

Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.

Smaken är som baken. Själv tyckte jag den filmen var värdelös.

Medlem
Skrivet av Petrik:

0-dayz taggande saknar verkligen den tiden och uwwwb

Jo de var en intressant tid med isonews och nforce för att kolla rls. Sen fick man inte vara för snabb heller om spelet var nuke och man straffades för uppladdningen. Fast TPB döda den scenen när folk börja läcka till TPB som annars var ett par dagar/vecka efter med rls.

Varför jaga credits när man kunde tanka ner skiten samma dag på TPB?

Fragtjuv

Tack för en liten Seinfeld-referens.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Avstängd
Skrivet av breahl:

Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.

Ja det är den enda bra spidermanfilmen imo... spelet ser bra ut också.. inväntar recensioner.

Medlem
Skrivet av breahl:

Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.

Var helt okej faktiskt men fy f-n så jag inte kunde sluta störa mig på att han blinkar med ögonen på masken han har. Som om dräkten helt plötsligt är organisk.
Sicket trams.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar