Fallout 76-betan drar igång i oktober

Robot
Fallout 76-betan drar igång i oktober
Medlem

Tack Bethesda för denna underbara pungspark. Sorry om jag är bitter.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tack Bethesda för denna underbara pungspark. Sorry om jag är bitter.

Pungspark deluxe


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ser fram emot detta så mycket. Solklart förköp!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Pungspark är väl lite att ta i.
Gud förbjude att ett AAA-spelföretag ska röra om lite i grytan.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Pungspark är väl lite att ta i.
Gud förbjude att ett AAA-spelföretag ska röra om lite i grytan.

Ja, för just survival-spel med element av byggande är det ju en gigantisk brist på just nu

Relik 📜

Helvete vad bra den covern är ändå. John Denver ger andlig tumme upp!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Ser fram emot detta så mycket. Solklart förköp!

Varför är det ett solkart förköp?

Gen
Medlem
Skrivet av StrongBad:

Ser fram emot detta så mycket. Solklart förköp!

Skrivet av Vercadi:

Varför är det ett solkart förköp?

Undrar jag också. Tvångs Co-op spel med fin potential för griefing.

Medlem

Jösses vilken bitterhet vissa uppvisar här på forumet. Nog för att det vore roligt att se en klassisk Fallouttitel snart, men att bara spy galla över den här titel ger väl inget? Den som ogillar konceptet kan spara sina pengar till något mer tilltalande spel.

För egen del är jag villig att ge 76:an "the benefit of doubt". Det ska bli roligt att pröva ett (för Bethesda) nytt koncept. Hoppas att det blir bra.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Fallout 76 lät riktigt bra. Sen börjat dom tjata om multiplayer. Trist.

KoP
Medlem

Blir till att testa. Kul att dom vågar ta ut svängarna lite och ge oss något nytt istället för ännu ett singleplayer Fallout.

Medlem

Förbokat och klart!

Avstängd

Bättre version

I was born to, be United,
Daddy told me when I was just a baby,
When I was Five, I went down the warwick Road,

Now I'm addicted, the only place I go

Take me Home, United Road,
To the place, I belong,
To Old Trafford, to see United,
Take me Home, United Road.
All my memories,

Of Bobby Charlton, Georgie Best and Cantona,
That came to us from Heaven,
And in the Nou Camp in 1999,
On matt busbys birthday
Oh it was party time

Take me Home, United Road,
To the place, I belong,
To Old Trafford, to see United,
Take me Home, United Road,

I watch the reds, I feel the noise,
The crowd is roaring,
The Stretford end we singing and the fans are going wild
And when I'm gone, I get the feeling I should have been home yesterday, yesterday

Take me Home, United Road,
To the place, I belong,
To Old Trafford, to see United,
Take me Home, United Road,
Take me Home, United Road,
To the place, I belong,
To Old Trafford, to see United,
Take me Home, United Road,
Take me Home, United Road,
Take me Home, United Road,


signatur

PS5 och inget annat.

Take my money!

Medlem

Bethesda lägger ut en video som denna:

Hur länge sedan var det Bethesda släppte Skyrim, och hur länge kommer det att dröja till nästa Elder Scrolls, eller till nästa ÄKTA Fallout, eller till Starfield? Det börjar närma sig 10 år mellan spelsläppen. Bethesda verkar gå mer emot att publicera spel från andra utvecklare och till tråkiga multiplayerspel.

Medlem
Skrivet av cyprus:

Hur länge sedan var det Bethesda släppte Skyrim, och hur länge kommer det att dröja till nästa Elder Scrolls, eller till nästa ÄKTA Fallout, eller till Starfield? Det börjar närma sig 10 år mellan spelsläppen. Bethesda verkar gå mer emot att publicera spel från andra utvecklare och till tråkiga multiplayerspel.

Det var 20 år sedan (om två månader) sen vi fick ett ÄKTA Fallout...

OnTopic: Blir till att ta sig i kragen och förhandsboka det nu då. Är det Play Anywhere om man skulle får för sig att köpa till Xbox?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Gen:

Undrar jag också. Tvångs Co-op spel med fin potential för griefing.

Är nog inte tvångs co-op. Eftersom det bygger på samma koncept som Ark, Rust, Conan Exiles kommer du nog kunna spela singleplayer men inte ha tillgång till hela spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jävlar vad folk gråter. Tycker att det är bra att man kör med något nytt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Jävlar vad folk gråter. Tycker att det är bra att man kör med något nytt.

Jag tror inte folk gråter, de är nog bara besvikna på Bethesda som verkar ha svårt att få ut nya delar av sina stora spelserier. Allt som är nytt behöver ju inte vara bra.

Gen
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är nog inte tvångs co-op. Eftersom det bygger på samma koncept som Ark, Rust, Conan Exiles kommer du nog kunna spela singleplayer men inte ha tillgång till hela spelet.

Menar du att man betalar 500kr men inte får tillgång till hela spelet eller att valet av att köra SP stänger av vissa element?

Medlem
Skrivet av Gen:

Menar du att man betalar 500kr men inte får tillgång till hela spelet eller att valet av att köra SP stänger av vissa element?

Du får nog vänta på svaret tills Bethesda behagar upplysa oss om hur de har tänkt. När Betan släpps har de ju en hel månad på sig att fintrimma spelet och få ut en buggfri version till 14 November 😂

Medlem
Skrivet av Gen:

Menar du att man betalar 500kr men inte får tillgång till hela spelet eller att valet av att köra SP stänger av vissa element?

Menar att delar av spelet kommer vara så svårt att du inte kommer klara av det ensam.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar