Fortnite firar 1 år – med ett nytt event

Robot
Fortnite firar 1 år – med ett nytt event
Medlem

Är inte fortnite från 2011, eller håller man på och fixar historien till det bättre nu eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är inte fortnite från 2011, eller håller man på och fixar historien till det bättre nu eller?

Announcades första gången 2011. Släpptes 2017.

Medlem

Handlar fortnite i princip bara om battle royale nu? Jag tyckte spelet verkade intressant innan de gick in i battle royale genren. Nu varken ser eller hör man något om de spellägena som spelet var tänkt att använda sig av från början?

Medlem
Skrivet av McNord:

Handlar fortnite i princip bara om battle royale nu? Jag tyckte spelet verkade intressant innan de gick in i battle royale genren.

Jo då väldigt få hade ett intresse för dess grundspel, och där majoriteten av dom som testade hoppade av, så har det som faktiskt genererar ett extremt antal spelare och pengar tagit prio.

Medlem
Skrivet av Drapan:

Announcades första gången 2011. Släpptes 2017.

Ok! Jag var nästan säker på att det spelades innan dess.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Bulletblues: Jag älskade PvE läget, men jag hoppade av för det kom extremt få uppdateringar och sedan när BR kom så va det samma visa. BR läget fick massiva uppdateringar medans PvE läget fick kanske 2 rader.

Medlem
Skrivet av orkamera:

@Bulletblues: Jag älskade PvE läget, men jag hoppade av för det kom extremt få uppdateringar och sedan när BR kom så va det samma visa. BR läget fick massiva uppdateringar medans PvE läget fick kanske 2 rader.

Finns/fanns säkert en hel del människor som gillade PvEn, men det blev ingen större kassako för dom. Det blev snabbt ett rätt tomt spel. Själv har jag inte testat det, s jag har ingen aning om hur bra/dåligt det är, men av vad jag såg fanns det inget intressant för mig att hämta.
Med tanke på vad man läst om det, förstår jag att det hamnade i skymundan

1
Skriv svar