Sony släpper tokröda specialutgåvor av PS4 inför Marvel's Spider-Man

Robot
Sony släpper tokröda specialutgåvor av PS4 inför Marvel's Spider-Man

Fantastiskt röd är den tydligen.

#sony, #spider-man, #spindelmannen


NuZ
Testpilot

Day 1 DLC!? Ja detta spel verkar ju vara bra? QTE fest utan dess like ser det ut som iaf. Kanske blir bra men förbokar absolut inget


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv
Skrivet av D01tY:

förbokar absolut inget

Seriöst fråga; varför skulle du förboka? Vad är den faktiska skillnaden att förboka jämfört med att köpa dag 1?

Medlem

löjligt ful är den.. god of war var iaf lite mer stilren än denna..

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Seriöst fråga; varför skulle du förboka? Vad är den faktiska skillnaden att förboka jämfört med att köpa dag 1?

Kanske skrev lite gramatiskt fel Jag förbokar aldrig spel och detta inget undantag även om man köper en rätt snygg röd konsol. Förstår du mig nu eller pratar jag fortfarande i nattmössan?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Känner dessvärre ingen som helst hype inför detta, då har Sony ett gäng klart mer intressanta spel framöver (IMO).

Medlem

Kontrollen var riktigt snygg!

Medlem

Coolt. Nu blev jag lite sugen på en framtida Batman PS4

Inaktiv

@D01tY: Nä jag förstår hur du menar nu Trodde jag hittat en sk "förbeställare" så ville passa på att få svar på vad som får folk att förbeställa spel.

Medlem

Ser rätt ballt ut faktiskt.
Väldigt tydligt blir spindelmärket mot den där röda färgen iaf haha


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Hade den inte haft loggan hade jag varit mer intresserad... Gillar den röda färgen, men den ser alldeles för mycket ut som en leksak med den stora fula loggan på.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@anon_119148: jag kan svara på din fråga i rollen som "förbeställare". Jag förbokar lite då och då när det handlar om en specialutgåva som kanske kommer ta slut, eller om det är ett spel jag vet att jag kommer vilja köpa dag ett, då kan jag lika gärna förboka som att gå till affären och riskera att det tagit slut (händer väldigt sällan, men om jag ändå tänker köpa det kan jag lika gärna minimera risken). Men dag 1-DLC och liknande lockelser spelar inte in i mitt förbokande över huvud taget.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Inaktiv

@Loevet: Tack för svar. Då är vi ganska lika där för när jag rannsakar mig själv så kommer jag på två gånger då jag förbokat och det har varit GTA 5 till PS3 samt Fallout 4 till PC då jag båda gångerna var övertygad innan release att det skulle vara något jag tycker om. Sen är det samma att Dag 1-grejer och annat krimskrams man kan få som förbeställare inte tilltalar mig.

Avstängd

Jäkligt cool alltså.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Seriöst fråga; varför skulle du förboka? Vad är den faktiska skillnaden att förboka jämfört med att köpa dag 1?

Förboka ger ibland (alltid?) förmåner som inte ingår om du bara köper dag ett. Med det sagt förbokar jag heller nästan aldrig, men nya Insurgency tex blev €10 billigare när man gjorde det så det var självklart.

Medlem

Jag gillar det. Spelet blir nog tyngre än många tror!

Inaktiv

@powerbuoy visst men ofta är det skräp som några exklusiva skins eller något extra uppdrag (jag kollar på dig Far Cry). Men vet man 100% att man kommer tycka om spelet oavsett så är det ju en bonus men ofta är det rent skit för att locka in förköpare

Medlem

Riktigt ful, känns som en billig aliexpress reskin.

kanske om jag fått den gratis .. .så hade jag målat om den svart .. och gömt den röda kontrollen i en byrålåda

1
Skriv svar