Inget Battle Royale-läge i Halo Infinite

Robot
Inget Battle Royale-läge i Halo Infinite

343 Industries går mot strömmen.

#343, #battle-royale, #halo-infinite


Medlem

Dåligt! Blir väl antingen CoD eller Battlefield för min del då de båda kommer att ha BR läge


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

tusen tack för det.. kan BR lägen bara gå dö... ALLA jävla spel behöver inte ha det där värdelösa skiten.

Medlem
Skrivet av Natrium:

tusen tack för det.. kan BR lägen bara gå dö... ALLA jävla spel behöver inte ha det där värdelösa skiten.

Jag har inget emot BR men det finns inget bra BR mode, utan alla är som du säger värdelösa. Kan inte spelskapare bara vara kreativa och inte kopiera PUBG eller whatever som kom först med "shrinking map"

Jävla early access spel hela högen.

Medlem

Bra! Inte för jag kommer spela det. Men någon måste ju börja säga ifrån!!

Det är lite som zombies... det var kul i början men det räcker liksom inte med copy-paste längre. I min mening så stjäl alla dessa BR lägen förmodligen resurser som kunde lagts på att ta fram ngt kreativt istället (Även om energin det krävs för att implementera BR förmodligen är försumlig i jämförelse med att komma på ngt nytt o fräscht själva.)

Medlem
Skrivet av Natrium:

tusen tack för det.. kan BR lägen bara gå dö... ALLA jävla spel behöver inte ha det där värdelösa skiten.

Vad är problemet, det är väl bara att låta bli att spela det läget?

Många PvP-spel framöver kommer nog att inkludera Battle Royal som ett läge om de har valbara spellägen. Ser inget konstigt med det om de har andra "standardlägen" så som Capture the Flag och liknande.

Medlem

Tack och lov att vi slipper se den flugan i Halo. Vi vet alla vad som hände när 343i försökte att tillämpa influenser från Call of Duty i Halo 4. Det dödade nästan hela varumärket.

Medlem

Battleroyale är väl lika mycket en fluga som Team-deathmatch, deathmatch osv? Så länge det är ett spelläge så är det ju verkligen inga problem med att ha det inkluderat i spel.

Ambassadör
Xbox

Skönt!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av iFlaX:

Battleroyale är väl lika mycket en fluga som Team-deathmatch, deathmatch osv? Så länge det är ett spelläge så är det ju verkligen inga problem med att ha det inkluderat i spel.

Precis fler spellägen är ju knappast en nackdel. Mer variation för de som köpt spelet. Och ogillar man det så spelar man ju bara något av de andra.
Jag personligen spelar battlefield ibland men ogillar Rush läget, inga problem eftersom jag kan välja att inte spela de läget.

KoP
Medlem

Tumme upp till 343!

Medlem
Medlem

Det som är en fluga just nu är att säga "Fan va skönt, jag hatar BR" :-P. Personligen tycker jag att fler lägen bara är ett plus!

Medlem

BRA MS, bara för att alla har ett BR läge behöver inte alla ha ett BR läge. Fokusera på vad som gör just erat spel bra, kläm inte in något som egentligen inte behövs.


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Tack för det ja.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Bra nyhet.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Bra, ser hellre att dom Utökar Warzone istället. Sedan har ju redan t ex Halo 5 betydligt fler spellägen än många andra FPS-spel redan nu.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

@Vercadi: Spelat mods till andra spel som haft "shrinking map" långt innan pubg. Ett exempel på rak arm är väl Rust/Arma.

Varför inte lite filmer med samma "shrinking map"? battleroyalfilmen > Hungergames.

Finns säkerligen betydligt fler kända och mindre kända spel/filmer med samma koncept 10 tals år före pubg. Tröttsamt att läsa om att folk tror pubg är något nytt koncept.

eld
Medlem
Skrivet av Parabellum87:

@Vercadi: Spelat mods till andra spel som haft "shrinking map" långt innan pubg. Ett exempel på rak arm är väl Rust/Arma.

Menar du modden som pubg skaparen brendan greene gjorde till arma?

Medlem

De förlorar ju bara på det självt lol!


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar