Blizzard gör sig av med Battle Chest till WoW

Robot
Blizzard gör sig av med Battle Chest till WoW

Speltid allt som behövs för att spela upp till Legion.

#bfa, #blizzard, #wow


Medlem

Älskar dom här passivtaggresiva pikarna redaktionen har börjat med 😆


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Haha, indieliret


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Indieliret ja, hahaha

Medlem

Hur gör man om man vill börja spela på Legion utan att behöva levla? Jag hittar bara boost till level 110 :/

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av boba-fett:

Hur gör man om man vill börja spela på Legion utan att behöva levla? Jag hittar bara boost till level 110 :/

110 är maxnivå i Legion. Om mitt minne inte sviker tror jag att du får en 110 boost om du köper Battle for Azeroth, men dubbelkolla om det fortfarande gäller.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Något på varje nyhet WoW kommer med. fortsätter bara med jag kör en Arms spelar arena rated battlegrounds och stänger kontot. Har aldrig haft så kul med demon hunter i battlegrounds så de är nog att jag hoppar på när jag kan.

Avstängd

Hade nog spelat demon hunter i arena. DK female ligger och förstör.

Medlem

@Gustav Höglund: Formulerade mig nog dåligt. Det jag menar är att den enda boost jag hittar tar en direkt till level 110 men då missar man ju levlandet i Legion. Jag undrar om det finns något sätt att hoppa över allt innan Legion Alltså en level 100 boost.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av boba-fett:

@gh0glund: Formulerade mig nog dåligt. Det jag menar är att den enda boost jag hittar tar en direkt till level 110 men då missar man ju levlandet i Legion. Jag undrar om det finns något sätt att hoppa över allt innan Legion Alltså en level 100 boost.

Ah! Klurigt det där, jag vet faktiskt inte om du kan komma över en billig 100-boost genom att köpa Legion längre. Som du märkt själv går det bara att köpa boost till 110 i affären. Om jag har förstått det rätt kan man bara använda 100-boost medan Legion är en separat produkt, vilket inte längre är fallet.

Önskar jag kunde assistera dig bättre, men det verkar som att du får boosta till 110 eller ta dig an hela upplevelsen från nivå 1.

Edit: Jag kan så klart ha fel! Försök att göra lite detektivarbete på Reddit, det kan finnas någon relevant tråd där.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

de jag hatar med arena vs restroration druid 2s.

Medlem
Skrivet av boba-fett:

@gh0glund: Formulerade mig nog dåligt. Det jag menar är att den enda boost jag hittar tar en direkt till level 110 men då missar man ju levlandet i Legion. Jag undrar om det finns något sätt att hoppa över allt innan Legion Alltså en level 100 boost.

Gör en demon hunter.

Medlem

Kan inte förstå hur jag kan känna mig - ens - lite sugen på att installera det där igen. Men det är jag allt ett uns. Känns tidigt på året bara. Nov-dec hade känts bättre.


signatur

- pixelfantast

Medlem

Verkligen generöst att ge bort nått som går för 150:-.
Förmodligen ligger även sales av denna på typ 5 ex i månaden nuförtiden.

Så förstår inte direkt den extrema trevligheten i detta, trevligt hade varit om dom gick helt kostnadsfritt på mjukvaran och enbart kört månadsavgift för alla, då hade jag nog kunnat tänka mig veva igång Azeroth en månad eller två

Medlem
Skrivet av boba-fett:

@gh0glund: Formulerade mig nog dåligt. Det jag menar är att den enda boost jag hittar tar en direkt till level 110 men då missar man ju levlandet i Legion. Jag undrar om det finns något sätt att hoppa över allt innan Legion Alltså en level 100 boost.

Du kan ju köra Legion quests fast du är 110. Men det känns kanske konstigt.

1
Skriv svar