The Culling 2 har två aktiva spelare efter ett dygn

Robot
The Culling 2 har två aktiva spelare efter ett dygn

Och ni trodde Radical Heights gick käpprätt åt helvete.

#battle-royale, #the-culling-2


Medlem

"Seems like they got the BR formula right? Start with 100 players and end with one."
Haha kunde inte sagt det bättre själv, klockrent=)

Medlem

har man en bra chans att vinna då... kanske ett spel man ska testa

Medlem

Har inte hört talas om detta spel förut


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Nej spelet har tappat i antalet spelare och det är inte heller gratis (kostar såvitt jag vet $20 eller motsvarande). För ett spel som släpptes för bara någon dag sedan så måste detta vara ett rekord, kan inte minnas att något spel innan har tappat lika många spelare på så kort tid.

Medlem

Vilken reklam! Eller vänta...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Och. Recensionerna

Medlem

Att försöka slå sig in i en redan mättad marknad utan någon som helst originalitet brukar leda till fiasko.

Medlem

Undrar vad det kommer sig att det inte finns en större/mer aktiv spelarbas för den här typen av spel, nu när singleplayerspel är dött.
(Enligt EA.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Dom lyckades ju döda the culling 1an själva med att pilla och ändra för mycket.

Medlem

På deras announcement video såg det ut som de försökte blanda PUBG och Fortnite.

*kväljningar*


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

På deras announcement video såg det ut som de försökte blanda PUBG och Fortnite.

*kväljningar*

Samtidigt som det såg sämre ut än båda. XD

Medlem
Skrivet av Akronym:

Undrar vad det kommer sig att det inte finns en större/mer aktiv spelarbas för den här typen av spel, nu när singleplayerspel är dött.
(Enligt EA.)

För att marknaden är mättad. Fortnite, PUBG, H1Z1 mfl. har redan de flesta spelarna. Kommer det ett nytt BR-spel så måste de slå sig in bland dessa jättar och har man inget nytt att komma med så är det svårt. Dessutom så finns det MP-titlar som R6S, LOL, DOTA2, CSGO, BF-serien som även de går starkt.

Medlem

Kollade in trailern och säg mig att det är en parodi, det måste det vara!


signatur

Det var detta...

Medlem

De får skylla sig själv kan jag tycka. Istället för att fortsätta göra deras egna grej som de gjorde i det första spelet gjorde de en generic fessljummen br-kopia.

Medlem

https://twitter.com/Xaviant

Verkar som att studion håller på att ge upp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

"Bästa pris på The Culling of the Cows" Lol'd.

NuZ
Testpilot

Marknaden är inte bara mättat på BR spel. Den är mättat på MP spel. Ge mig mer starka storys och icke för öppna världar nu! God of War var fantastiskt. Gear of war 5 ser jag mycket fram imot om de inte är för co op eller mp inriktat. Darksiders 3 kommer jag troligen älska!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
1
Skriv svar