Sommarens Steamrea är över! Blev det några kap i år?

Medlem

Inget spel för mig. Jag gillar inte Steam.

Medlem

I år blev det inget spel alls, känner att jag redan har de spel som verkligen intresserar mig.

Medlem

@xdrive: Jag köpte en steamcontroller under förra årets sommarrea, som jag kommer ihåg tog det ett tag innan den skickades men sen gick det snabbt.

Inaktiv

Inget alls. Spenderade en del pengar på GOGs rea men Steam har rätt mossiga reor numera och som plattform har de tappat i relevans. Finns det på GOG köper jag alltid där, har det Denuvo så bojkottar jag och likaså allt som kräver uplay eller origin. Blir inte så mycket kvar därefter att sukta efter och som jag dessutom lurpassar på i väntan på rea.

Medlem

Blev 28-30 spel beroende på hur man räknar. Hade skrivit upp det mesta jag var ute efter då jag knappt köpt någonting i spelväg under det senaste året, var bara att plocka efter bästa pris. Skulle nog säga att Trials Evolution Gold för €6 eller OutDrive för €0,4 var de bästa köpen sett till hur mycket jag spelat dem.

A Hat in Time (gjorde senare återköp när Augustis Humble Bundle presenterades)
Condemned: Criminal Origins
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (inte på rea, men slängdes in i ett större köp)
Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour
Everspace
Final Fantasy XV
FlatOut
FlatOut 2
FlatOut 3
FlatOut 4
FlatOut: Ultimate Carnage
GTA V
Hatred
Just Cause
Metal Gear Solid V
OutDrive
Poker Night 2
Q.U.B.E.2+Season Pass
Race the Sun Deluxe
Sam and Max Collection (3 säsonger)
Slipstream
Sniper Elite 3
Space Tyrant
Steep
The Vanishing of Ethan Carter
Trials Evolution Gold
Trials Fusion
Valley

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hittade inga bra deals på något jag ville ha, så för en gångs skull inte ett enda spel.

Nej samma här. Inte ett endaste spel.

Medlem

Tänkte inte köpa något alls men köpte till slut Steep Winter Games Gold Edition för 20,99 € (-70%). Vet inte om det är värt det men det borde vara hela faderullan. Standardspelet gick för 8.99 €. Kanske skulle ha varit mer prisvärt?

Medlem

@Devan: Tyvärr går det bara gilla läget. Beställde link och kontroller den 28e. Har fortfarande inte skickats. Går man in och kollar står det bara "förseningar pga många beställningar"

Avstängd

Köpte football manager 18 och återupptog det igen, sista jag spelade var football manager 12! Har ju utvecklats en del må jag säga och älskar det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@xdrive: Fick både min Steam controller och steam-link förra veckan, verkade inte vara några problem för mig.

Medlem

Inte ett jota från årets sommarrea. (På tok för upptagen med Subnautica!).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Köpte bara något weeb-spel.

Medlem

Ark sessionpass 65 spänn.

Medlem

Inga köp på rean för min del heller. Jag tänkte istället beta av de spel jag har i backlogen först och de spelen räcker ett tag...

... fast jag råkade ändå köpa Far Cry 5 nyligen till PS4:an så nu spelar jag det istället.

Medlem
köpte dessa

Agents Of Mayhem + DLC
The Evil Within 2
Outlast
Outlast 2
Prey
Batman Enemy Within
The Franz Kafka Videogame
Kingspray Graffiti

Nöjd med dom

Medlem

Inte ett jota heller för min del, blivit mer konsekvent genom åren och betänker alltid mina köp numera.

Medlem

@Lundy: Min är skickad nu. Ej anlänt till Sverige ännu dock, men den är i allafall på g.

Medlem

Min skickades igår. Äntligen!

Medlem

Och nu har jag fått min link och steam controller. Galet nöjd!

12
Skriv svar