10 heta spel att se fram emot i sommar

Robot
10 heta spel att se fram emot i sommar

En grön, grann, skön, sann spelsommar som verkligen har "WoW"-faktorn.

#releaselistan-2018, #spelsommaren-2018


Medlem

Tyvärr inget som är direkt jätte intressant.

Men lägger min röst på We Happy Few mest för det har varit efterlängtat att se vad dem kan göra med det.


signatur

Nämen!

Medlem

Woot, inget MH Generations Ultimate /wrist

Avstängd

Det gör inget. Det är på vintern man spelar så att fingrarna ryker!

Medlem

World of Warcraft. Jag har haft väldigt lite intresse för spel på senaste månaderna. Allting är tråkigt, spelar några games Fortnite och tröttnar, försökte spela nya Kingdom Come DLCn igår, men tröttnade efter några timmar och la av. Jag behöver min MMO fix efter att Bless var en total katastrof. Ett spel man kan slöspela utan större bekymmer.

Medlem

Ska bli kul att sätta tänderna i Yakuza 0, resten av spelen är jag totalt ointresserad utav just nu, kanske fixar Banner Saga nån gång på nån rea men det är ingen prioritet.

Medlem

Smygaren Mothergunship då?!

Iaf jag rätt taggad på

Medlem

För min del ser jag fram emot Earthfall och Warhammer Vermintide II på konsol

Medlem

Lirar Kronos 3 vanilla privat server av wow. Gratis och man kan ladda inför classic


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Releasehästryttare

Med tanke på hur ofärdigt Graveyard keeper är just nu så hoppas jag det är mycket av spelet som de inte visat än, skulle inte förvåna mig om skarpa releasen skulle bli tillbaka skjuten några månader.

Medlem

Inga av alternativen för min del blir det monster hunter world som till pc nästa månad.

Medlem

Såg inte heller fram emot någon av de

Medlem

The Walking Dead: The Final Season
&
Divinity original sin 2 definitive edition (om det nu räknas).

Medlem

Glöm inte att MHW för PC kommer den 9e Augusti.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Glöm inte att MHW för PC kommer den 9e Augusti.

Ja då är det nästan skandal att inte ta med den i fråge pollen. Jag tog Captain Toad: Treasure Tracker i mitt val men hade tagit Monster Hunter: World om det gick.

Skrivet av AplAy:

Det gör inget. Det är på vintern man spelar så att fingrarna ryker!

Fan, jag är blodig året om jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Redaktör
Ponny

@MrPeters: Det avslöjades efter att jag skrivit den här. Annars skulle det såklart ha varit med!


signatur

En Bamseponny av folket

KoP
Medlem

Inget spännande där, så blickar nog fram emot hösten istället.

1
Skriv svar