Quiz – Heta spel!

Robot
Quiz – Heta spel!

Ja, heta på DET DÄR sättet. Ett NSFW-quiz alltså.

#heta-spel, #quiz


Medlem

4/10
Blommor och bin känner du till.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Blev lite svårt på vissa frågor pga. att bilderna inte dök upp men jag fick 9/10 ändå så jag är nöjd.

(eller ja, vet inte om jag ska vara nöjd eller skämmas men...)

Redaktör

Nu hoppas jag alla bilder funkar!


signatur
Redaktör, 99

Jag var inget vidare på det här: 4/10.

Kom i alla fall att tänka på Leisure Suit Larry...

Medlem

Fick 8/10, vet inte om jag ska vara stolt eller ifrågasätta mina livsval.

Medlem
Avstängd

Den första quizzen där mitt låga resultat på 4/10 känns bättre att få av någon skum anledning...

Medlem
Skrivet av AplAy:

Den första quizzen där mitt låga resultat på 4/10 känns bättre att få av någon skum anledning...

...9/10...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

35 år senare, aldrig sysslat med "sex" lr "romantik" i spel. är jag ensam om å tycka att allt annat vore lite mobbat och tragiskt?


signatur

//monster

Medlem
Medlem

Jag spelade eller "undersökte " spelet i fråga 10 , c64 ,med var lite för gammal för att finna det hela inspirerande. jag kommer ihåg att ...kanske fanns minst yttligare spel jag tittade på , har en minnesbild av a helskärms c64 pixlad bild av en naken kvinna.

Gen
Medlem

6/10 Korrekta svar!
Blommor och bin känner du till.

Gjord bort mig på Witcher 3 frågan, gah!

Medlem

@monsterbenke: Indeed. Jag förstår verkligen inte poängen.

Medlem

8/10
Skämskuďde till quizskaparen! Fråga 6 svarsalternativ känns inte så genomtänkta.

Medlem

9/10...


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Redaktör
Medlem

Haha, minns när man var lite grabb och vi satt å lirade 64:liret. Farsan och hans svåger kom in i mitt rum, kasta ut oss ungar och skulle lira själva ;D

Medlem

@Tomas Helenius: Justice League där även Green Lantern ingår är ju DC Comics som alla vet. Därför var det ju inte så svårt att lista ut svaret på fråga 6.

Medlem

10/10 Korrekta svar!
"Tänk så många barn du hade haft om du inte satt och spelade snuskiga spel hela dagarna. Och nätterna."

Fyra barn räcker. Jag hoppas sex i spel får fortsätta, lite naket har ingen dött av.

Hur kan ni inte ha med Leisure suit Larry i ett quiz som handlar om sex

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

7/10 Korrekta svar!
Tänk så många barn du hade haft om du inte satt och spelade snuskiga spel hela dagarna. Och nätterna.

De första frågorna var rätt harmlösa. De senare dock, inget jag skulle ha öppet på jobbet. Bra nsfw-varning där!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

10/10 Jag är tydligen en snuskhummer.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av halvöre2:

Jag spelade eller "undersökte " spelet i fråga 10 , c64 ,med var lite för gammal för att finna det hela inspirerande. jag kommer ihåg att ...kanske fanns minst yttligare spel jag tittade på , har en minnesbild av a helskärms c64 pixlad bild av en naken kvinna.

Samantha Fox Strip Poker?

https://youtu.be/ZfoVR0JpVrU


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Redaktör

@Ibenaben: jag kollade faktiskt upp det för att vara säker. Men uppenbarligen mitt under pågåede hjärnblödning.


signatur
Medlem

3/10. Här har man visst blivit påve på äldre dar. Trodde att jag skulle få full pott!

För övrigt, måste det slängas in spoilers on Last of Us 2 överallt? Injectar JavaScript på FZ-för att sätta varningsflagg på alla inlägg som handlar om Lastan, men här kom jag inte undan. Vill faktiskt inte veta något alls om det spelet annat än releasedatum. 😥 #gnälliggubbe


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

9/10. Vet inte vad man ska tänka om det resultatet.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

@Tomas Helenius: Justice League där även Green Lantern ingår är ju DC Comics som alla vet. Därför var det ju inte så svårt att lista ut svaret på fråga 6.

Det var därför jag klarade den iaf


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Tänk så många barn du hade haft om du inte satt och spelade snuskiga spel hela dagarna. Och nätterna.

Jag säger ingenting om mina nattliga intressen...

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Hur kan ni inte ha med Leisure suit Larry i ett quiz som handlar om sex

Jag instämmer, och utökar med spel. Larry, Lula: The Sexy Empire och Dan Dolme borde varit med för att fullborda detta mästerverksquiz! Eller varför inte Hunie Pop som Steam fått så mkt skit för

12
Skriv svar