Gameplay-premiär för The Surge 2

Robot
Gameplay-premiär för The Surge 2

Deck13 visar upp sitt kommande science fiction-spel.

#deck13, #e3, #e3-2018, #the-surge-2


Releasehästryttare

Ser snäppet bättre ut än 1an, men det spelet va ju bedrövligt dåligt så har inga förhoppningar att detta skall bli bättre.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ser snäppet bättre ut än 1an, men det spelet va ju bedrövligt dåligt så har inga förhoppningar att detta skall bli bättre.

Jasså? Har inte hunnit spela det än men hört att det är rätt bra för vad det är.

Releasehästryttare
Skrivet av kaealy:

Jasså? Har inte hunnit spela det än men hört att det är rätt bra för vad det är.

Spela om valfritt dark souls spel igen i stället, the surge är inte värt att investera tid i.

Medlem

I beg to disagree. Det är inte DS men det är ett riktigt bra spel.

Skrivet av Devan:

Spela om valfritt dark souls spel igen i stället, the surge är inte värt att investera tid i.

Medlem
Skrivet av Devan:

Spela om valfritt dark souls spel igen i stället, the surge är inte värt att investera tid i.

Så dåligt är det inte, kan man hitta det för lågt pris vilket inte borde var så svårt nu så kan det va värt. Enda negativa imo är att man måste köra igenom flera gånger för att få platinum trophy:P

Medlem
Skrivet av Gaara:

Så dåligt är det inte, kan man hitta det för lågt pris vilket inte borde var så svårt nu så kan det va värt. Enda negativa imo är att man måste köra igenom flera gånger för att få platinum trophy:P

tror han menar att omspelbarheten är waste of time, vilket i sig är väl rätt rätt när det gäller the surge jämnfört med Darksouls men jag menar visa spel eller många ska bara spelas en gång dock gillar jag spel som kan spelas om

Medlem

@kaealy: Nej, det är inte dåligt på något sätt. Ta det för vad det är och det är riktigt underhållande.

Medlem

Fz blev inte inbjudna Mobbning.

Medlem

Jag spelade Demon Souls och fastnade som fan och la ner det. Sen tog jag upp det igen och faktiskt klarade spelet, efter det så har jag kört alla typer av soul liknade spel. DS, Bloodbourne, The Surge, Lords of the Fallen, Nioh m.m. Men alla är unika på sitt sätt och man måste bilda en egen uppfattning men min personliga åsikt är att alla är bra på sitt sätt och det finns likheter mellan alla. Tänk nu att det kommer många del 2:or och några nya souls like spel så kör på och njut.


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Medlem

@Belgath: Samma här. Började med Demons Souls, sen har det blivit alla titlar du nämner. Men Dark Souls 2 är det jag spelat mest. Nu när jag tänker efter hsr jag nog inte spelat klart sista expansionen av DS3.

Inget av spelen är dåligt på något sätt, sen har ju folk såklart olika smak, men det känns som att Lords of the fallen och The Surge fick oförtjänt dålig kritik.

1
Skriv svar