Diablo 3 - Säsong 14 idag!!

Medlem
Diablo 3 - Säsong 14 idag!!

Ny säsong ! Vilka ska spela Diablo 3? Jag tror det blir barbar denna säsong för min del. Kanske Witch Doctor. hmm

counter tills när s14 börjar finns här :https://www.diablofans.com/

Moderator | Testpilot

Vad gör nya säsonger egentligen och helst denna? Är lite sugen på att spela men vet inte hur det går till.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0:

Alla börjar om från lvl 1 med 0 gear osv... Sen är det typ ingen större skillnad tyvärr.

Medlem

Mitt i VM finns ingen tid till detta även om jag var lite sugen körde nog lite på S12 senast men jag är rätt medioker i mitt D3 spelande brukar fastna på solo ~GR85 någonstans sedan ledsna lite men då och då är det kul med ny säsong. Spelar på konsol vilket funkar fint som smör för det mesta.

Medlem

Jodå, taggad som faen, blir nog en necro denna gång:D

Medlem

Kul!

Jag blev lite sugen på att testa SFF, Solo Self-Found league som det stod om på Diablofans. Detta är då inget officiellt från Blizzard utan något som sköts av intresserade och man får då som namnet säger endast köra helt solo. Ditt konto granskas när du skickar in din ansökan så att du följt reglerna.

Gnällkuk
Skrivet av Gaara:

Jodå, taggad som faen, blir nog en necro denna gång:D

Tänkte samma! Trist bara att det är exakt samma som förra säsongen, dvs inga ändringar på skills eller karaktärer. Men men...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Tänkte samma! Trist bara att det är exakt samma som förra säsongen, dvs inga ändringar på skills eller karaktärer. Men men...

Bara bra ju, jag menar skoj att lära sig en class 1 säsong för att nästa säsong testa någon annan. Håller de på o gör om hela tiden får man ju bara mer beslutsångest vilken man ska köra !!!

Medlem

Fan jag som stor diabloälskare har ju tröttnat på säsonger sen länge... knappt så jag lirar d3 längre, det är ju bara samma sak hela tiden i början är det kul på ny säsong men sen blir det bara så trist o enformigt när man fått bra gear osv..

Medlem

Ska bli kul med 2x goblins säsong

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Fan jag som stor diabloälskare har ju tröttnat på säsonger sen länge... knappt så jag lirar d3 längre, det är ju bara samma sak hela tiden i början är det kul på ny säsong men sen blir det bara så trist o enformigt när man fått bra gear osv..

jag tycker det är en aldeles lagom grind att köra conquest för dom nya kosmetiska prylarna/stash tab. inte för mycket inte för lite. sen kör jag upp till runt paragon 900 och så känner jag mig nöjd till nästa säsong.

1
Skriv svar