Anthem går inte att spela offline – oavsett om du spelar ensam eller inte

Medlem

Vem kan vara så jäkla dum att tro att det skulle vara möjligt att spela det offline, det är ganska uppenbart att du inte kan.
Kan du spela Division, Destiny eller Warframe offline NEJ, det kan du inte, varför skulle det vara någon skillnad med Anthem, det är helt förståeligt att det bara är online.

Medlem

@magma:
Ja mass Effect o dragon age är dåliga spel

Medlem

@DAoG:

Tog bara två exempel. Älskar både första och andra mass effect samt dragon age origins.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Avstängd
Skrivet av Jaasii:

I teorin ja - men hur många exempel har vi inte sett de senaste åren där servrarna inte pallat trycket vid launch? En massa förväntansfulla spelare kommer att hänga på låset och det känns inte helt osannolikt att få - eller inga - kommer att kunna spela de första dagarna.

På senare tid har det snarare varit regel än undantag att det faktiskt funkat bra vid release av stora spel.
Varför är det livsviktigt att kunna spela under den korta tiden då servrarna är överbelastade?

Medlem

Seriöst. Hur många är taggade över detta spel? Spelet är skitsnyggt på alla sett och vis på något sett så känns världen rätt stel och intetsägande. =/

Medlem
Skrivet av employed:

Seriöst. Hur många är taggade över detta spel? Spelet är skitsnyggt på alla sett och vis på något sett så känns världen rätt stel och intetsägande. =/

Kan inte hålla med dig där jag tycker tvärtom det känns och ser väldigt levande ut... Och jag är väldigt taggad inför Anthem.

Medlem

Jag är taggad och ser inga större problem med ett onlinekrav heller.

Medlem

Anthem såg ju extremt slätstruket ut, mest som en fokustestad sörja av meh. Always online är bara en i raden av anledningar att vara skeptisk. Den som lever får se, men jag tror inte på detta.

12
Skriv svar