Allt från Square Enix E3-presentation

Robot
Allt från Square Enix E3-presentation

Alla trailers och utannonseringar på samma plats!

#e3, #e3-2018, #just-cause-4, #kingdom-hearts-III, #square-enix


Medlem

"utvecklas till Steam och PS4", varför just Steam och inte "PC och PS4"?

Medlem

@Mr Najsman: Steam är väl mer en platform nuförtiden, PC är ju rätt brett. Som när man brukade skriva "till Windows och Nintendo 64"


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Märkligt att där inte va ett skit om Final Fantasy VII remaken?

Medlem

Är så galet sugen på Captain Spirit. Någon som vet om det släpps, och är gratis, även till PS4 den 26:e juni?

Testpilot
Skrivet av yogibear82:

Märkligt att där inte va ett skit om Final Fantasy VII remaken?

Det ligger många år bort. Tror inte att de har så mycket mer än vad som redan har visats.

Medlem

Kom precis hem från thaiboxnings träningen och hade väntat mig en betydligt fetare presskonferens från Square Enix. Trodde även att vi skulle få se Crystal Dynamics nya titel "Avengers Project". Crap också...

Nu ser jag fram emot att få se mina hjältar hos UbiSoft stiga på scen kl:22. Den blir nog riktigt bra där Splinter Cell borde visas upp. Assassin's Creed Odyssey kommer bli grymt att få se.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Kom precis hem från thaiboxnings träningen och hade väntat mig en betydligt fetare presskonferens från Square Enix. Trodde även att vi skulle få se Crystal Dynamics nya titel "Avengers Project". Crap också...

Nu ser jag fram emot att få se mina hjältar hos UbiSoft stiga på scen kl:22. Den blir nog riktigt bra där Splinter Cell borde visas upp. Assassin's Creed Odyssey kommer bli grymt att få se.

Förväntade mig också mer faktiskt. Eller snarare, jag förväntade mig inte att hälften av allt som visades redan visades igår.

Medlem

Tomb Raider såg precis ut som senaste Sniper Elite... "Gå hit, tryck på den här knappen, fräcka saker händer" osv. Not impressed.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

*sigh* Fortfarande inget Legacy of Kain.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar