E3 live – Se Square Enix visa framtiden, start 19:00

Robot
E3 live – Se Square Enix visa framtiden, start 19:00

Lara, Kingdom Hearts och kanske, kanske det där gamla Final Fantasy-spelet.

#e3, #e3-2018, #final-fantasy-vii-remake, #kingdom-hearts-iii, #live, #shadow-of-the-tomb-raider, #square-enix


Medlem

Jag tryckte play innan jag såg att det var Square Enix egna stream och tänkte "Shit, vad många viewers FZ har fått" (ca: 20.000).

Trots att jag blir mer och mer trött på SE efter åren så ser jag alltid fram emot deras presskonferens mer än någon annan. Kingdom Hearts ä har ju berörts vid ett flertal andra tillfällen redan. Kan det bli något mer? En till värld, gärna något mer klassiskt?

Ett Final Fantasy VIII släpp till PS4 i och med att VII och IX redan finns där är nog inte omöjligt.

Final Fantasy VII känns rätt självklart.

Ytterligare lifesupport för FFXV och Dissidia? Antagligen...

Kanske till och med Final Fantasy XVI, återupplivning av Tactics och Parasite Eve. Man kan ju drömma.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Killmonday Games

En remaster av Deux Ex vore fantastiskt


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Va?? Alltså jag drar mig i håret av ilska. Var det allt? Var fan är FF7?

Medlem

Vilket skämt.

Skrivet av Hexon:

Va?? Alltså jag drar mig i håret av ilska. Var det allt? Var fan är FF7?

Om de kommer visa något så kommer det nog vara en överraskning under Sony's konferens.

Inte mycket att hänga i granen där inte.

Dragon Quest och Octopath var det som intresserade. Och Kingdom Hearts men där var det väl inget nytt. Sen får vi väl se vad det där Babylon-spelet är för något.

Annars måste jag säja att jag är besviken. Hoppades på mer.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Releasehästryttare

Illa att kingdom hearts 3 inte kommer till pc -.-

Killmonday Games

vad var a quiet boy för nåt? det var det enda intressanta med en döv protagonist som slår ihjäl folk i mörka gränder


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Lugna er nu, dom kommer säkert ha endel att visa under Sonys!

Avstängd

Wow, matfattigt är bara förordet! Förhoppningsvis knyter Sony ihop säcken.

Medlem

Haha, en halvtimmes konferens!

Medlem

Ingen kommer lyckas vara sämre än EA i år, inte ens Square Enix rätt så tafatta lyckades med den bedriften. Säger ju en hel del om hur otroligt sunkig EA's showcase var.

Medlem
Skrivet av Devan:

Illa att kingdom hearts 3 inte kommer till pc -.-

Kommer säkert till PC när försäljningen på konsol har avtagit.

Gen
Medlem
Skrivet av Divion:

Ingen kommer lyckas vara sämre än EA i år, inte ens Square Enix rätt så tafatta lyckades med den bedriften. Säger ju en hel del om hur otroligt sunkig EA's showcase var.

Kan inte annat än hålla med. EAs var ju fatalt dålig! De satte verkligen ribban lågt.

1
Skriv svar