Fallout 76 är en prequel, fyra gånger större än Fallout 4

Testpilot

Skönt att det verkar vara singleplay iaf.

Men som så många andra säger , hoppas fasen de uppgraderat grafikmotorn för den om nåt är gammal och usel.

Medlem
Skrivet av Sandal:

Originellt svar...

Hellre det än hipsterhata saker.

Skrivet av Sandal:

ps. folk som blir hypade utav förrenderade videos och tomt branch snack är folk som köper No Mans Sky

Jämförde du nyss Bethesda som levererat storspel efter storspel med jämn kvalité med indieutvecklaren Hello Games som ljög alla spelare rakt upp i ansiktet?

Medlem
Skrivet av Gen:

Det såg ju rätt så skapligt ut ändå så jag hoppas att det tog det enda vettiga beslutet dvs att uppdatera den där dammiga gamla skitmotorn som körde Fallout 4. Om det krävs mods för att göra spelet snyggt så måste man som spelutvecklare fatta att man gjort något fel.

Ja eller ännu värre, mods för att få spelet att fungera som det är tänkt. Jag har sett det argumentet så många gånger "Ja men motorn är bra för moddning". Sure, det är den säkert, men när alla Bethesda spel mer eller mindre behöver en inofficiel patch ifrån modding communityn för att inte krascha var 5 min så har de gjort något fel. De borde hoppa över till Unity eller Unreal, det finns fullt mod stöd i de motornerna också och då kanske man slipper Creation Engine.

Sen det som är den stora frågan är om de har tagit tillbaka RPG elementen som de dumpade i Fallout4 för det är faktiskt det som är det största felet med det spelet.

Medlem
Skrivet av employed:

Hellre det än hipsterhata saker.
Jämförde du nyss Bethesda som levererat storspel efter storspel med jämn kvalité med indieutvecklaren Hello Games som ljög alla spelare rakt upp i ansiktet?

Bethesda publicerar bra spel. Men de utvecklar spel som är långt ifrån kvalité.

Medlem

@Harakiri:

Pratades det inte om att det är ett online spel i första hand?

12
Skriv svar