Biowares stora comeback? Anthem spänner E3-musklerna

Medlem

Ser helt amazing ut. Preorder deluxe, collectors edition

Medlem

Har nog aldrig känt mig så icke-hypad inför ett Bioware spel. Har kört pre-order deluxe på alla spel sen Neverwinter Nights och för första gången känner jag total apati inför deras kommande spel. Fan vad tråkigt. Fan vad tråkigt med en Destiny kopia. Nej, Bioware som spelstudio dog efter första Dragon Age.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Groggo:

Jag mosar hellre ner 100st fiender i rask takt, än att skjuta på en i 3minuter... sigh..

Håller med, fiender ska inte tåla mycket, om det inte är någon superboss/tank som man måste skjuta från en speciell vinkel med AT-vapen eller nåt då, men då ska man behöva göra det också och det ska fan inte räcka med att bara stå och peppra tillräckligt länge på nåt. Hellre många fiender som tål lite eller färre fiender som tål lite men att man själv också gör det än fiender som man måste stå och kötta på i en halvtimme. Gäller det aliens/mechs och annat är jag lite mer förlåtande med detta, däremot i spel där det bara är människor man skjuter på så stör det mig som fan om de inte går ner efter ett par skott i bröstet.

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Har nog aldrig känt mig så icke-hypad inför ett Bioware spel. Har kört pre-order deluxe på alla spel sen Neverwinter Nights och för första gången känner jag total apati inför deras kommande spel. Fan vad tråkigt. Fan vad tråkigt med en Destiny kopia. Nej, Bioware som spelstudio dog efter första Dragon Age.

fan va tråkig o negativ du låter... tycker det ser ut som ett schysst spel.. think outside the box..

Ambassadör
Xbox

Hm, nej.

Det kittlade inte till någonstans. Jag saknar Bioware.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan va tråkig o negativ du låter... tycker det ser ut som ett schysst spel.. think outside the box..

Kan ju lika gärna vända på det där och anklaga dig för att vara allt för sinnessvag och mottaglig för PR, som att du anklagar oss för att vara tråkiga och negativa? Hur ska tänka utanför lådan hjälpa när man får en null-känsla av allt man sett om spelet? Finns inget logiskt jag kan göra för att hypa upp mig (och varför skulle jag ens göra det?). Det är som att sitta och stirra på en gammal chipsbit som ligger där på golvet från två dagar sedan, får ungefär samma känsla av att se på det, som det de visat från Anthem hittills.

Finns många andra saker som får magen att fluttra till sådär härligt, dock är inte Anthem det för mig, eller för väldigt, väldigt många andra verkar det som. Trist, för vi behöver fler bra spel.

Medlem

Väldigt blandade kommentarer här. Antar att vi drillats till att vara skeptiska de senaste åren.
Själv tycker jag att det ser helt fantastiskt ut och det ska bli riktigt spännande att se mer av spelet. Att det är co-op är ett stort plus, innebär familjenöje Det som skrämmer mig mest är ifall världen blir alltför begränsad, dels i ren yta där man likt Destiny 2 snart upptäckt allt, men även i gameplay, där man når ett slut på story och allt som återstår är grind...även där som i Destiny 2 och t ex The Division.

Nog för att jag hade tillräckligt kul med båda spelen ovan för att motivera ett köp (ett självklart sådant tom), men det är verkligen trist när sådana vackra spel når "slut på content-döden"

12
Skriv svar