Battlefield V-multiplayer, Anthem-datum – så var EA Play

Robot
Battlefield V-multiplayer, Anthem-datum – så var EA Play

Vi sammanfattar E3:s första stora presskonferens.

#anthem, #battlefield-v, #e3, #e3-2018, #ea-play


Medlem

Ett ord, besvikelse, de lyckades till och med överträffa förra årets E3, det är starkt EA det i sig är en bedrift.

Medlem

känns så "arkadigt". Man får ingen feeling som förr.

Medlem

Så lite innehåll att de fyllde tid med en elevator pitch av ett Star Wars-spel.

Medlem

Höjdpunkten var väl snubben som skrek 'Oh my god' när Patrick Söderlund sa att Unravel Two släpps idag. Sea of Solitude såg ganska intressant ut, men annars var det en väldigt tråkig presskonferens.

Medlem

Var var Skate 4? :'(

Medlem

Fail


signatur

Meep!

Medlem

Usch, vilken tråkig konferens! Var är all originalitet?

Medlem
Skrivet av gorman:

känns så "arkadigt". Man får ingen feeling som förr.

Exakt. Aptrist konferens tyvärr.

Vi får hoppas på Cyberpunk helt enkelt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Haha, bäst/skämmigast var ju Dudebro:en som vann "mästarbältet" i Madden och att man fick följa med på hans resa till toppen.

Avstängd

FIFA 19 blir nog årets spel! Tror fler kommer spela det än Battlefield som vanligt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Vart skall man ens börja? Den skrikiga tjejen som skrek något i stil med "how cool was that?!" efter trailers.
Korta loopande sekvenser på 5-10 sekunder medans folk pratade genom hela evenemanget. Kändes amatörmässigt och ihopslängt på en eftermiddag istället för att dom haft ett år på sig å förbereda årets E3.

Samma visa var det med gameplay från Anthem, istället för att visa en slinga på några minuter så var det korta ihopklippta sekvenser som bara gjorde allt så förvirrande.

Å när det kommer till spelen dom visade upp så var det inget jag personligen var intresserad utav. Senaste BF som var bra var BF2 och BC2 å tror inte ett skit på 5:an tyvärr. Hoppas dom kör en öpppen beta som i BF1 innan släpp.

Medlem

Sämst.
De där med C&C och den där Story om Young Kid sänkte ju hela skiten i min mening Cringe extream. Dock så missa jag fösta halvan men kan inte tänka mig att de var bättre.

Får se hört att MS visar Cyberpunk ett sett att få tittare

Medlem

Var mer taggad på Anthem efter förra E3, nu blev jag mer skeptisk.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Riktigt värdelöst...Överproducerat och fejkat, likt politiker så lyckas de prata massor utan att säga något, eller repetera vad vi redan hört. Massor av utfyllnad bara för att fördriva tid.

När EA får sin tid att presentera framtiden för eventuella konsumenter så har de så lite att komma med att de avsätter 10 minuter till att shoutcasta ett löjligt simpelt mobilspel...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

EAs press var mer inriktat mot investerare än gamers.

Medlem
Medlem

@Dumstruten: kamma dig själv, snubben har ju helt rätt. Vilken trist jävla kommentar.

Medlem
Skrivet av Dumstruten:

Men grabben kamma till dig.

Varför, det stämmer ju.
Kanske är du lättlurad och simpel nog att imponeras av skiten EA spyr ut men det är inget jag behöver ta hänsyn till så ta o kamma dig själv ”grabben” och inse att världen inte är din.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så sjukt innehållsfattigt. Så det går när man visar upp saker innan (BF5) samt återupplivar saker som fortfarande är i produktion (Anthem). Var ju inget nytt IP, ingenting. Bah.

Avstängd

FIFA var ändå det bästa dom presenterade!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Riktigt intressant. ser fram emot nästan alla spel som presenterades!

1
Skriv svar