Biowares stora comeback? Anthem spänner E3-musklerna

Robot
Biowares stora comeback? Anthem spänner E3-musklerna

Förra året en stor E3-överraskning. I år är det dags för Anthem att leva upp till det.

#anthem, #bioware, #e3, #e3-2018, #electronic-arts


Medlem

Det är delar av den här som hörs i trailern.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Besviken.
Jag är väl en av dom få som gillar matiga loot-shoters.
I första trailern tyckte jag det såg ut som något i stil med Destiny men nu känns det mer som ett SP men inslag av coop.
Jag hade väntat mig en stor öppen värld med oändligt innehåll och stora boss fighter. Något i stil med dungeons/raids. Det saknas ett riktigt mmo/rpg what evver.

Tyvärr imo verkar det bli ett SP med egen instans där man kan invita polare. Tycker inte det passar till ett sånt här spel.

Medlem

Ser fett ut, men sen får vi se.

Medlem

Tror inte spela roll hur dom försökte säga om coop och story. Jag tror de blir som GW och Destiny med den biten där ibland de är komiskt när alla är The Grand Commander
Men skall bli intressant och se hoppas de blir så man kan köra solo.

Medlem

Fy jäklar vad detta ser mäktigt ut! Var rädd att det skulle bli något crap MMO liknande, men Single player plus Co-op är ju helt magiskt bra!

Skall mycket till för att någon skall kunna bräcka detta på årets E3.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Var många som reagerade på hur dom lånar en hel del från Warframe. Digital Extremes har fått rätt mycket uppmärksamhet dom senaste 18 månader trots alt i och med lootboxgate och Destiny 2 floppen osv...

Medlem
Skrivet av Kajlie:

Besviken.
Jag är väl en av dom få som gillar matiga loot-shoters.
I första trailern tyckte jag det såg ut som något i stil med Destiny men nu känns det mer som ett SP men inslag av coop.
Jag hade väntat mig en stor öppen värld med oändligt innehåll och stora boss fighter. Något i stil med dungeons/raids. Det saknas ett riktigt mmo/rpg what evver.

Tyvärr imo verkar det bli ett SP med egen instans där man kan invita polare. Tycker inte det passar till ett sånt här spel.

Haha för mig var det tvärtom, jag trodde spelet va exakt vad du ville ha men nu när jag ser vad du skrev att spelet faktiskt var så blev jag mer intresserad tyvärr så är det EA så jag har inte jätte höga förväntningar.

Medlem

Den öppna världen med dynamiskt väder utan laddningstider med den grafiken, levde absolut upp till mina förväntningar. Bioware kan verkligen det här med design och skapa levande intressanta karaktärer.

Medlem

För mig kändes detta som Hellgate London. Gick ju bra för det spelet....

Inaktiv

Väldigt intetsägande trailer men är ju snyggt åtminstone, hoppas på lite gameplay innan detta E3 är över.

Medlem

Ja inte fan är det det här jag vill ha från Bioware direkt.

Medlem

Gameplay or death!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Saknar alternativtet "förväntningar?" i omröstningen.

Medlem

Tror det blir skit. Men blir gärna besviken.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Fanns visst redan gameplay ute:

Medlem

En kvinna på nyhetsbilden!, REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jokes aside, tror spelet kommer bli skit, speciellt efter de senaste bioware spelen.
Dom snackade om att det har varit en 10 års lång resa för Bioware för att utveckla detta spel..... Men majoriteten av de personer som var med i början är troligen inte kvar och arbetar för studion.
Ett par nämnvärda stora personer är ju Drew Karpyshyn och Mike Laidlaw.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Varför tog ni bort omröstningen? xD

CTI
Medlem

Monster Hunter med Sci-Fi skins = Anthem?


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av SorbP:

Gameplay or death!

This. Inget fel på presentationen alls. Flyga runt i stora jävla dieselmechadräkter är helt min sorts spel Det ser bra ut men om det inte känns bra att spela eller har mikrotransaktioner ala Battlefield är det kört. Däri ligger dealbreakern.

Medlem

Alltså, jag vet inte. Estetiskt så ser omgivningarna riktigt bra ut. Javelinrustningarna kanske ser lite tråkiga ut och röstskådespeleriet är riktigt träigt men på det stora hela BORDE jag vara intresserad av spelet.
vette fan om det faktum att det påminner mig en aning om Destiny en aning som gör mig avvisande (om så är fallet, grattis Bungie. Ni har dödat en hel genre för mig) eller om det är det faktum att EA är inblandat. Det är ju svårt att bli hype över ett spel som EA kan döda på 5 minuter med lootbox idioti.

Edit: såg på ign att det inte kommer vara några lootlådor eller p2w alls i spelet. Låter för bra för att vara sant.

Medlem

När jag hörde "teamwork" så stängde jag av filmen.


signatur

Meep!

Medlem

Anthems exekutiva producent Mark Darrah:

Medlem

Trailern gav snarare kväljningar än mersmak tyvärr. Varför välja en så sönderspelat och uttjatad låt att mixa hela trailern efter?

Gameplay = "meh". Vi får väl se, men än mer skeptisk efter detta. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Problemet är ju att man har så lågt förtroende kapital nuförtiden. Så det är lika bra att vänta och se.

Medlem

trodde jag aldrig skulle säga detta om mitt älskade bioware...men blää ush blurg..vart tog rollspels gudarna vägen..allt gott måste tydligen dö


signatur

New life, New hope

Det ser ut som en blandning mellan TitanFall, Destiny 1, Warframe, Horizon och Goat Simulator


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kollade trailern och gameplay. Gav mig "meh"-känsla, vilket är väldigt tråkigt. Hoppas på att studion inte går i graven efter de senaste fadäserna. De har kommit lite väl nära varandra. Förhoppningsvis är det inte som ME:A där E3 ser bättre ut än släppet.

Medlem

Jadu, bara jag som tyckte det såg Bullet-spongy ut?
Jag mosar hellre ner 100st fiender i rask takt, än att skjuta på en i 3minuter... sigh..

Så jag tillhör nog resterande som tappade intresset lite efter gameplay trailern =(


signatur

Bara gör det.

12
Skriv svar