Helgdiskussion – Vad ser du mest fram emot på E3?

Robot
Helgdiskussion – Vad ser du mest fram emot på E3?

"FZ:s härliga bevakning!" är ett bra svar men vi vill veta detaljerna.

#e3-2018, #helgdiskussion, #live


Medlem
Medlem

Kanske vi får se lite BFV?
Annars är det roligaste med E3 att inte direkt veta vad man har att förvänta sig. Gillar överaskningar. (Så länge inte överaskningen är en exotisk STD)

Skrivet av Yabba:

Cyberpunk!

Får hoppas det är bättre än deras förra spel. Jag vet att många älskar Witcher, men det föll definitivt inte mig i smaken
Jag är väl för oldskool för moderna rpg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag hoppas att spelföretag kan visa lite mer gameplay och inte bara en massa cinematics.

Geeks Gaming
Skrivet av Yabba:

Cyberpunk!

Håller med, har känts oroväckande tyst den senaste tiden.

Skrivet av Ankh:

Får hoppas det är bättre än deras förra spel. Jag vet att många älskar Witcher, men det föll definitivt inte mig i smaken
Jag är väl för oldskool för moderna rpg

*kastar lite heligt vatten*

För övrigt är jag nyfiken på call of cthulhu, vad nu det nya fallout är (spiken i kistan eller nytt blod?), bfv (eller: ”hur man får folk att glömma lootbox/p2w skandalen”) samt death stranding, kommer vi få se något matnyttigt från det ”svartaoljedemonermedtentakler”-spelet?

Medlem

Kanske vi får reda på ett släppdatum till:
Rage 2
Avatar
Mutant year zero

BFV ligger nog ändå högst på intresselistan.

Releasehästryttare

Resident evil 2 Remake
Artifact
Scorn

Säkert mer, men de jag kommer på nu

Medlem

Vill se lite från:

GTFO
Rage 2
och sedan något till Switch. T.ex Team Sonic Racing.

Medlem

Cyberpunk, självklart. Vill se gameplay och få ett releasedatum.

Sen är jag mer och mer sugen på Microsofts presskonferens. Ett av två scenarion:
1. De ger oss få nyheter, inga stora avslöjanden och några trötta klyschor om att "vi jobbar hårt med att göra Xbox One till den ultimata plattformen för gamers everywhere. Här är nästa uppdatering till Sea of Thieves".
2. De blåser alla åskådare av stolarna med massiva avslöjanden, presenterar ett halvdussin kommande stortitlar som alla ser fantastiska ut och krossar allt som Sony kan visa på mässan.
Jag gissar mer på alternativ nummer 1, men hoppas självklart på att de kan överraska.

Medlem

Cyberpunk
Rage
Mutant
Vampyr

Medlem

Cyberpunk
Mutant
BFV
Anthem

... och såklart Johan Falk: The Game


signatur

Niet.

Medlem

Det enda jag väntar på. Som man bittert har väntat på sen 2015. Att Capcom ska få tummen ur att visa upp Resident Evil 2 Remake!

Medlem

Jag vill se återsläpp av Metroid och Zelda-spel på Switch. Istället för indiespel efter indiespel. Osannolikt kanske, men drömma kan man.

Medlem

Det roligaste är såklart att bli överraskad.

Annars ser jag gärna en ny konstig trailer + lite gameplay från Death Stranding.

Medlem

Cyberpunk 2077 Och sen är jag väldigt nyfiken på att se vad Fallout 76 är för typ av spel hoppas verkligen på något bra för det är mitt favorit franchise

Medlem

Själv skulle jag uppskatta positiva nyheter när det gäller releasedatum för lokaliseringen av Trails of Cold steel 3 samt PS4 releaserna av Cold steel, 1 samt 2 som än så länge endast finns på Steam samt PS3.

Medlem
Medlem

Jag hoppas på lite smaskig gameplay från Cyberpunk 2077.

Medlem

CyberPunk 2077 ska bli väldigt spännande att få se. Hoppas det inte är 1a persons kamera dock.
Sedan ser jag fram emot alla Single Player titlar som ska utannonseras för oss som gillar ensamheten i gaming världen.
Jag skulle bli mycket glad om ett nytt Watch Dogs 3 och Splinter Cell visades upp. Även ett nytt GTA 6 men det kommer ALDRIG att hända då RDR2 släpps i höst plus att R* bajsar på denna mässa. Men det är en stor dröm, den största drömmen av de alla om GTA 6 skulle avtäckas. Dröm som sagt.... hehe.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Hoppas på släpp av Mutant asap, samt nån överraskning med release i år, ser lite fattigt ut för min del. Typ bara Rdr2 jag ser fram emot nu.

Ambassadör
Xbox

Cyberpunk 2077 är ju det enskilda spel som jag ser fram emot att se något från. Hoppas på en relativt snar release!

Som Xboxare så är det ju Microsofts grejer som är mest intressant i övrigt. Blir gärna överraskad av något där, men är inte lika bekymrad som många andra över att det skulle vara "make it or break it" för dem. De går ekonomiskt mycket bra, och har råd att vara långsiktiga. Tramset på Internet är lite fånigt, men det är ju som det är när flocken har satts i rörelse. Med det sagt så vill jag ju ändå ha en bunt nya spel att se fram emot!

I övrigt är det väl mest önskedrömmar i stil med Fallout 5, Elder Scrolls VI, Mass Effect 4, Dragon Age 4...
Men som vanligt blir det väl trötta shooters, Battle Royale i allt, mikrotransaktionsbonanza och Skyrim till Gameboy.


signatur

Jump in.

SoL
Medlem

The last of us 2
Deathstranding
Resident evil 2 remake ( hoppas fan inte på över axeln vinkel!)
From software nya ip
Nytt Doom
Witchfire
Cyberpunk

Medlem

Cyberpunk 2077 tveklöst!

Även lite sugen på att se mer från Beyond Good & Evil 2 (ettan var magisk), och sen Anthem men där är mina förväntningar små.

I övrigt blir jag gärna överraskad av något oväntat!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

FromSoftware's nya är det jag ser fram emot mest. Vad är Shadows Dies Twice?!(går ju en hel del "läckor/rykten" vi får väl se om dessa stämmer) Och jag hoppas innerligt att det inte blir konsolexklusivt.

Och självfallet, Cyberpunk 2077.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Death stranding, RDR2 (om det visas något om det) och Cyberpunk 2077!

Medlem

Half life 3, Death stranding, RDR2, Odessy

Medlem

Cyberpunk 2077 är såklart numero ett på listan, men förutom det ser jag fram emot: Splinter Cell, Halo 6, Beyond Good & Evil och Below för att nämna några.

Medlem

Är inte helt med på vilka som ska delta på mässan, men detta är de spel jag hade velat veta mer om - E3 eller ej:

Last of Us 2
The Wolf Among Us S02
Red Dead Redemption 2
Mutant Chronicles
Cyberpunk

Hade kunnat offra information från alla spel i världen så länge jag fått en gameplay-video, cinematics, och release-datum för Last of Us 2.

Medlem

Sony Press Conference utan tvekan.

123
Skriv svar