E3 2018 - Här är tiderna för alla presskonferenser

Robot
E3 2018 - Här är tiderna för alla presskonferenser
Medlem

Tack, perfekt. Nu ska jag planera.

Jag jobbar tyvärr när EA har presskonferens.

Microsoft är prime time för mig, den ska jag följa.

Bethesda, kanske lite sent. Farbror är gammal och behöver sova.

Square Enix och Ubisoft, även det är perfekt tid för mig.

PC Gaming show brukar ju tyvärr vara ganska tråkigt, men jag börjar nog titta och ser vad de har att bjuda på.

Sony klockan 03.00, nej tack. Jag börjar jobba klockan 10.00 och behöver min skönhetssömn.

Medlem

Tänker kolla på de som går i svensk stabil tid. ** EA kl: 20 ** MicroSoft kl: 22 ** Square Enix kl: 19 ** UbiSoft kl: 22. Kanske Nintendo som går kl: 18 men de brukar sällan vara bra enligt min smak. Skulle väldigt gärna se på Bethesdas och Sonys briefing men de går ju under svensk john blund tid. Får se de dagen efter. Alla trevliga SP grejer som visas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Fasen att Ubisoft, PC och Sony är så sent på en Måndag/tisdag...

Medlem

Enda intressanta är kl:18.00! Perfekt ju! 😎


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Är intresserad av alla presskonferenser utan EA and Microsoft. De andra företagen har faktiskt släppt bra saker de senaste åren och gjort gaming spännande igen.

Avstängd

Can´t wait! Älskar den här tiden på året. Som jag ska gotta ner mig i allt gnäll över det ena än det andra. Myspysgnäll.

Moderator | Testpilot
Skrivet av lackis:

Can´t wait! Älskar den här tiden på året. Som jag ska gotta ner mig i allt gnäll över det ena än det andra. Myspysgnäll.

Håller med. Brukade bunkra upp mig med popcorn och 10 pack cola och bara ösa allt i ett svep.

Svårare nu när alla konferenser är utsprida, men det är för det bättre i längden.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ouuuf. Bethesda blir tung för oss som ska jobba.

Medlem

Självklart tar man ledigt så man kan se Sonys live mitt i natten. Tradition!
Gameplay från Death Stranding, årets megaton?
Sen att få se Last of Us 2 ska bli fantastiskt. Vidare är jag nyfiken på vilket exklusivt matrial vi får till Read Dead Redemtion 2, men det kanske är för tidigt än.

PSN har varit fantastiskt i år, skulle vilja höra om det är en medveten strategi. Sony har verkligen gått all in för gamers, så de har säkert lite fina siffror att redovisa med.

Medlem

Är inte dessa presskonferenser lite som att köpa billiga kläder ifrån Kina? Ser asbra ut på bild sen får du produkten och:

Medlem

Och glöm inte att hålla utkik på Nintendos Youtube sida:
https://www.youtube.com/user/NintendoUKofficial/videos
Ett tag innan deras konferens börjar så ska det dyka upp en video där du kan se deras direktsändning.

1
Skriv svar