Tävling – Vinn en Nintendo Switch och Football Manager!

Robot
Tävling – Vinn en Nintendo Switch och Football Manager!

Tävla hem både konsol och fotbollsspel innan VM drar igång.

#football-manager-touch-2018, #nintendo, #switch, #tävling


Medlem

3/3, nu får man hoppas på motiveringen

Medlem

@laban005:

Japp, samma här.

Skickade även in en rättelse för artikeln, men upptäckte omedelbart att det inte var fel alls, utan att fältet där man klickade i inte var placerat där texten var som brukligt. Ibland är man alldeles för snabb på avtryckaren alltså...

Medlem

Har en liten fråga angående motiveringen; Ska motiveringen specifikt handla om varför du förtjänar att vinna en Switch OCH spelet, eller kan det det vara det ena eller andra så länge det är inom sammanhanget?

Redaktör

@Luciphear: förklara varför du ska vinna bara. Så inom sammanhanget.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@Luciphear: förklara varför du ska vinna bara. Så inom sammanhanget.

Alright! Tack för svar!

Testpilot

Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.

Fick också något problem nyss när jag skulle skicka in svaret. Fick dock inget error meddelande, fick bara göra om den från början. Förhoppningsvis skickades det in...

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.

Får samma problem.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Får samma problem.

Ni hade för dåliga motiveringar helt enkelt.

Redaktör
Skrivet av Mutumba:

Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.

Skrivet av Luciphear:

Fick också något problem nyss när jag skulle skicka in svaret. Fick dock inget error meddelande, fick bara göra om den från början. Förhoppningsvis skickades det in...

Skrivet av Puscifer:

Får samma problem.

Hmm... Testa att vitlista eller stänga av eventuell adblock mot Opinionstage.com. Annars, prova igen - det händer att deras servrar hickar.


signatur
Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Hmm... Testa att vitlista eller stänga av eventuell adblock mot Opinionstage.com. Annars, prova igen - det händer att deras servrar hickar.

Det fungerade inte för mig, så testade i en annan webbläsare och då gick det igenom. (Var inte inloggad där, men man skulle ju skriva sitt användarnamn så bra det!).

Grym tävling, lycka till alla.

Medlem

Jäklar! Missade att det var max 30 ord.
Jaja, lycka till ni som är med i tävlingen, lär läsa bättre nästa gång...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

ELF
Medlem

@Kimpur: De får la sluta läsa din motivering mitt i en mening


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag skickade in mitt bidrag, men glömde att logga in på mitt FZ-konto så jag loggade in och skickade in det igen. Räknas det som mer än ett bidrag och är jag därmed automatiskt diskvalificerad? Tycker ni borde gå tillbaka när man var tvungen att vara inloggad för att vara med i tävlingar, blir liksom lite mer korrekt och mindre förvirrande.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Redaktör

@Andy Hexagon: vi löser det.

Vi har inget eget tävlingssystem nu, därför kan vi inte ha inloggningskrav. Och därför ber vi istället om användarnamn.


signatur
Medlem

Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.

Dock tur för oss som inte är så kreativt lagda

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.

Skrivet av raexx:

Dock tur för oss som inte är så kreativt lagda

Det är svårt att hitta något som passar alla, så vi försöker göra på lite olika sätt.

Kommer en ny, fet tävling med strålande pris innan veckan är slut. Stay tuned!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är svårt att hitta något som passar alla, så vi försöker göra på lite olika sätt.

Kommer en ny, fet tävling med strålande pris innan veckan är slut. Stay tuned!

Cool, ser fram emot fler tävlingar. Och jag menade inte att ni aldrig ska ha flervalsfrågor i era tävlingar. Menade mer att priset ska motsvara prestationen, och priset i det här fallet var betydligt större än prestationen som krävdes.

Gnällkuk
Skrivet av Bennii:

Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.

Själv tycker jag det är att föredra, då har alla samma chans att vinna. Är så många tävlingar där man är sugen på att delta, men ger upp direkt då känns som man är rökt när det kommer till bildbehandling eller vad det nu kan vara för krav.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av tricky:

Själv tycker jag det är att föredra, då har alla samma chans att vinna. Är så många tävlingar där man är sugen på att delta, men ger upp direkt då känns som man är rökt när det kommer till bildbehandling eller vad det nu kan vara för krav.

Japp mycket bättre att dom får välja mellan deltagarna. Blir mer rättvist för alla.


signatur

PS5 och inget annat.

även om jag nu inte vinner så är jag lite stolt över mig själv..jag svarade på fotbolls frågor av alla saker


signatur

New life, New hope

Medlem

@kalle.lindestrom: Vad hade du för frågor? jag vill ha fotbollsfrågor! jag fick svara på massa frågor om ett fotbollssimulatorspel.

Medlem

Så sjukt sugen på att ha en Switch, hoppas hoppas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Fan, utan google var det svårt. 1 av 3 rätt. Så jag bjuder på min motivering här; Lika självklart som man borde visa VM-krönikan -94 varje midsommar, lika självklart sitter jag här på toan med fz!

Avstängd
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Fan, utan google var det svårt. 1 av 3 rätt. Så jag bjuder på min motivering här; Lika självklart som man borde visa VM-krönikan -94 varje midsommar, lika självklart sitter jag här på toan med fz!

Varje jul föreslår jag.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hoppas än... Följt tråden nu att vinnare inte annonserats ger en lite hopp.. Men bara lite

Redaktör

På grund av E3 blir det nog dessvärre så att vinnaren dras och presenteras först nästa vecka.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

På grund av E3 blir det nog dessvärre så att vinnaren dras och presenteras först nästa vecka.

Ahem...

12
Skriv svar