Inför dagens release – sista ordet om censur i brutala Agony

Robot
Inför dagens release – sista ordet om censur i brutala Agony

Exploderande barnhuvuden och könsfysik är kvar. Check.


Medlem

Aldrig hört om spelet innan.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Låter ju som ett mysigt familjespel.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Recension incoming?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Känns som ett spel för en edgy fjortonåring som vill visa världen hur farlig han är. Men det kan ju vara kul för det.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Frilansare
Skrivet av CliQue-SinneD:

Recension incoming?

Jupp, recension incoming.

Medlem

Tror det visades på förra årets E3 men sen har det vart rätt tyst om det. Om någon streamer jag tittar på tänker köra det så tittar jag för att se va grejen är.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Tror det visades på förra årets E3 men sen har det vart rätt tyst om det. Om någon streamer jag tittar på tänker köra det så tittar jag för att se va grejen är.

Tror du verkligen att det här spelet kommer gå att streama? Twich kommer garanterat inte gå att streama på. Den siten har blivit rena sjw helvetet, inget är tillåtet där längre.

Gen
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Jupp, recension incoming.

Nämn gärna hur illa ni mått efter att ha spelat spelet

Skrivet av Seneca:

Tror du verkligen att det här spelet kommer gå att streama? Twich kommer garanterat inte gå att streama på. Den siten har blivit rena sjw helvetet, inget är tillåtet där längre.

Samma med Youtube antar jag. Funderade också på att kika lite Let's Play men med tanke på den trevliga listan med hemskheter lär ju YT heller inte gå med på att ladda upp klipp av spelet.

MEG
Medlem

Finns Gameplay av spelet på Youtube.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

@Seneca: Sant! Tänkte inte på det. Min hjärna är så ocensurerad ibland. Hmm man får leva på gamla hederliga recensioner då.

Medlem

Spelet ser ut de jag föreställer mig en kväll på syra när man skall gå hem från stan genom skogen.

Medlem

Aldrig hört talas om eller sett spelet tidigare, tror jag är förälskad. Läste på deras twitter att spelet släpps runt 18:00 på Steam.

MEG
Medlem

Ni som tycker att detta är omoraliskt och har gått över gränsen, ni har blivit gamla


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@Seneca: Samtidigt är conan exiles fullt tillåtet. Senast vadbjag hört så är nakenhet ok så vida det inte är ett rent av porrspel. Så spel som har nakenhet i sig som en bisak kommer inte vara några problem att streama så länge du samtidigt flaggar din stream för mature content.

Medlem
Skrivet av delli:

Spelet ser ut de jag föreställer mig en kväll på syra när man skall gå hem från stan genom skogen.

Då har du nog ingen vidare erfarenhet av syra.

Medlem

Skulle vara kul att veta vad det är som klipptes bort. Finns den informationen någonstans?

edit: Tydligen ska de släppa en video efter release och visa vad det var som klipptes.

Medlem

Varför kan de inte släppa patchen på annat håll? Om de kan släppa en video på det så borde de kunna släppa patchen också på något forum eller liknande.

Skrivet av Seneca:

Tror du verkligen att det här spelet kommer gå att streama? Twich kommer garanterat inte gå att streama på. Den siten har blivit rena sjw helvetet, inget är tillåtet där längre.

Blåsta tjejer med djup ur-ringning är dock tillåtet.

Medlem

löjligt detta känns som vi bor i Tyskland nu .. filmer med samma innehåll går bra varför då inte spel med rätt åldersmärkning ?

Medlem
Skrivet av Seneca:

Tror du verkligen att det här spelet kommer gå att streama? Twich kommer garanterat inte gå att streama på. Den siten har blivit rena sjw helvetet, inget är tillåtet där längre.

Twitch har tillåtit nakenhet i spel ända sedan Witcher-kontroversen.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Känns som ett spel för en edgy fjortonåring som vill visa världen hur farlig han är. Men det kan ju vara kul för det.

...jag älskar sånna här spel. Är jag en edgy fjortonåring då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Dreijer: Nä har haft som princip att allt som är kemiskt är big no no.

Medlem
Skrivet av MEG:

Ni som tycker att detta är omoraliskt och har gått över gränsen, ni har blivit gamla

Näh, tycker jag inte. Helt OK för min del om någon inte gillar exploderande barnhuvuden, det är en annan sak när denna någon försöker påtvinga andra sin egen moral eller uppfattningar. Fast å andra sidan verkar ju detta spel vara designat specifikt för att väcka anstöt och moralpanik, så utvecklarna kanske bara blir glada när folk reagerar negativt.

Skrivet av MEG:

Death is only the beginning

Är herrn bekant med gamla svenska rollspelet Kult, månne?

Skrivet av Joakim Bennet:

...PEGI och andra kalssificeringsbyråer

Osäker på om felstavat eller inte, men det landade ju rätt i alla fall


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kalssificeringsbyråer ska alltid lägga sig i.

Medlem

Kommer bli till att prova detta i alla fall

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Då har du nog ingen vidare erfarenhet av syra.

Haha true dat

1
Skriv svar