Kolla in avtäckningen av Call of Duty: Black Ops 4

Robot
Kolla in avtäckningen av Call of Duty: Black Ops 4

Drar igång om ungefär en timme.

#activision, #call-of-duty


Medlem

Orkade titta 10 sekunder. Tycker CoD var som bäst på Xbox 360 tiden, sedan gick det utför.

Tycker det har blivit för tjatigt och same same hela tiden, skulle nog vara bäst om de väntade minst tre år mellan varje släpp.

Medlem

Mycket imponerad! Lång väntan till Oktober nu bara. Kommer förboka så snart det går för beta access!

Medlem
Skrivet av xverminator:

Orkade titta 10 sekunder. Tycker CoD var som bäst på Xbox 360 tiden, sedan gick det utför.

Tycker det har blivit för tjatigt och same same hela tiden, skulle nog vara bäst om de väntade minst tre år mellan varje släpp.

om du hade kollat mer än 10 sekunder hade du sett att det är en jääääääävla massa nyheter i det nya spelet

Samma p12-skit som vanligt...Kan dom inte bara gå tillbaka till rötterna, skippa allt sci-fi BS... Och grafiken? Kolla texturerna på väggarna, kolla skotthålen och effekterna? 2002 allting.

Glad att dom tagit bort wallrun, jet packs och fan vet vad iallafall.

*Edit* Där kom Zombies också, stänger av sörjan. Vet att det är ett sidoläge, men det säger allt jag behöver veta vart dom har sin hjärna.

Medlem

Såfort jag såg get rekt skölden stängde jag av trailern.

Pinsamt hur en såpass bra serie har blivit en cash n grab på yngre generationer.

1
Skriv svar