Idag 10:00 – onsdagsstreamen med Squad!

Robot
Idag 10:00 – onsdagsstreamen med Squad!

Ni har röstat, vi lirar militär-simshooter.

#onsdag, #squad, #stream


Medlem

Håller med om att det är schysst ljud i spelet.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem
Medlem

Kikade lite och blev lite sugen.
Spelade riktigt mycket Project Reality en gång i tiden men annat VL har kommit före Squad och jag har inte alls levt mig in i det.

Ni som har koll, hur lika/olika PR är det?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

Kikade lite och blev lite sugen.
Spelade riktigt mycket Project Reality en gång i tiden men annat VL har kommit före Squad och jag har inte alls levt mig in i det.

Ni som har koll, hur lika/olika PR är det?

-cb99

Som person som kan åka runt på Muttra city utan att ha skärmen på så blir det allt mer och mer likt PR det är mestadels content som inte är på samma nivå än men gameplay är på samma nivå. De lade nyligen till britterna och IVF´s helikoptrar är påväg. Ljudet är gjort av samma person som gjorde ljudet till PR och är extremt bra.

FOB byggandet är bra mycket bättre och man kan bygga fler delar. En stor bonus är att skapa en Squad pre 1.30 start inte buggar ur servar och helikopter buggen finns inte

Medlem

Tack för infon!

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Inga direkta höjdarspel på onsdagsstreamen hittills. Generiska tråkspel som inte kan gjöra någon upphetsad.

1
Skriv svar