Bethesda avtäcker Rage 2 - Se trailer!

MEG
Medlem

tror på flopp


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Soulless:

Av alla spel de kan göra uppföljare på, är Rage verkligen en bra ide?

Inget större fel på ettan rent spelmässigt. Inte ett superbra spel. Slutfighten var riktigt usel, men spelet var ändå tillräckligt okej för en uppföljare. Den främsta anledningen till varför Rage fick sånt dåligt omdöme var nog mest pga texturbuggen, som egentligen inte var en bugg utan folk hade helt enkelt inte tillräckligt bra grafikkort för att ladda megatexturerna tillräckligt snabbt.

Medlem

gameplay reveal om några timmar!

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

gameplay reveal om några timmar!

Finns det någon counter när den släpps? Hittar inget om det på deras twitter. Har i alla fall lagt in en notis.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Inget större fel på ettan rent spelmässigt. Inte ett superbra spel. Slutfighten var riktigt usel, men spelet var ändå tillräckligt okej för en uppföljare. Den främsta anledningen till varför Rage fick sånt dåligt omdöme var nog mest pga texturbuggen, som egentligen inte var en bugg utan folk hade helt enkelt inte tillräckligt bra grafikkort för att ladda megatexturerna tillräckligt snabbt.

Nä egentligen är jag glad över att utvecklare ibland satsar på det som de själva vill och tror på, och inte endast vad marknaden och media vill. Av alla spel de har tillgång till kändes Rage bara otippat.

Men jag är glad att det finns de som fortfarande vågar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag gillade Rage enormt mycket.
Visst hade det sina begränsningar men jag tyckte det höll ändå.
Med DLC:s och tweaks installerade blev spelet bra nog för mig.
Ser verkligen fram emot uppföljaren.

Medlem

jag gillade också Rage, tyckte det var roligt och originellt. har rent av väntat på en 2a


signatur

//monster

123
Skriv svar