Nästa vecka kan du betatesta Onrush

Robot
Nästa vecka kan du betatesta Onrush
Medlem

Av vad jag sett av detta spelet så verkar det vara som Rollerderby, fast med fordon, såg riktigt,riktigt tråkigt ut.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Åhå! Inte sett så mycket av spelet men efter att ha sett trailern så blev jag sugen på att testa betan iaf! Får se om det är nåt att ha

Medlem
Skrivet av Zymac:

Av vad jag sett av detta spelet så verkar det vara som Rollerderby, fast med fordon, såg riktigt,riktigt tråkigt ut.

Vilket underlig jämförelse. Skulle väl snarare jämför det med Flatout än med rullskridskor.

Medlem

ska ju bort den helgen, fast brukar ändå inte ha tid att spela längre.


signatur

Det var detta...

Medlem

@Grynold: Näärå, det är rätt likt Rollerderby i den bemärkelse att du har 2 lag som kör runt, runt, på en bana utan start eller mål, och poäng ges genom att vara först? passera? och/eller? "döda"? motståndarna, det lag som är först till xxx poäng/ har mest poäng då tiden är slut vinner.

EDIT:
Eurogamer har en video som går igenom det rätt bra

Ser väl lite mer intressant ut efter jag sett den videon, men fortfarande väldigt mycket gemensamt med rollerderby och typ ett MOBA.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

@Zymac: Ja okej förstår lite hur du tänker efter jag såg den videon.

1
Skriv svar