Diskutera – Vad vill du se på E3-mässan?

Medlem

Delvis för att vara annorlunda, så tänker jag säga Freelancer 2. (PC)

Har inte sett det i tråden ännu (Men jag kan ju vara blind.)

Och så vore ju Borderlands 3 trevligt förstås.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

shi
Medlem

Borderlands 3

Medlem

Ett Star Wars singel player rpg som slutar på 3!!

Medlem

1. Nästa spel från Frictional Games (de som gjorde världens bästa spel SOMA).
2. Half-Life 3
3. Portal 3
4. Ett nytt dungeon crawl, typ Legends of Grimrock 3, från Almost Human (Legend of Grimrock 1 å 2)
5. Ett nytt och modernt "Microsoft Flight Simulator" som inte behöver komma från Microsoft och ska inte vara baserat på FSX-motorn och hela spelet ska vara modvänligt, inte krångla så fort man kopplar in en styrspak eller något annat jox samt genomsyras av samma kärlek som A2A simulation har när de gör sina fantastiska flygplan
6. Och när jag ändå drömmer, Elder Scrolls VI, SOM ÄR FÄRDIGT PÅ RELEASEDAGEN, för helvete Bethesda, skärp er!
7. Test Drive unlimited 3
8. Ett komplett AAA VR-spel som gör att jag kommer slå till på ett VR-headset utan att tveka.
9. Ready or Not (http://voidinteractive.net/)
10. FPS med rollspelsinslag baserat på gamla brädspelet MUTANT, alltså som Mutant Year Zero fast FPS typ.
11. Thief 5
12. ...det finns ju så mycket man vill ha så jag stoppar mig själv där...

Medlem

Jag vill se Resident Evil 2 Remake, Final Fantasy 7 Remake o Farming Simulator 2019 😁

Testpilot

Bara game play och noll vertical slices.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Utöver det andra sagt, att det råder lite vinna eller försvinna-läge över Microsoft just nu, tycker jag mest att det ska bli väldigt intressant att se vad Nintendo och Sony gör.

Nintendo har ju haft ett fenomenalt bra första år med Switch och det ska bli väldigt intressant att se hur de följer upp. Ett år med titlar som Mario Odyssey, Zelda BotW, Mario+Rabbids och en radda bra spel på eShop är inte lätt att följa upp. Samtidigt kan de skapa stor uppståndelse genom att få tummen ur och berätta om stordåd gällande Virtual Console (Gamecube-spel ffs!), exakt hur onlinetjänsten ska se ut och fungera, om vi någon gång kommer kunna säkerhetskopiera våra system och sparfiler (återigen, Nintendo, ffs!) och vilka andra bra Wii U-spel som portas till Switchen. Och visar Nintendo något som helst från Metroid Prime 4 vinner de per automatik E3!

Med Sony ska det också bli väldigt intressant att se hur de håller PS4-plattformen vid liv de kommande två åren. Det lär dröja minst ett år, sannolikt betydligt mer, innan en PS5 når marknaden och under den tiden kan spelmarknaden börja utnyttja kapaciteten i Xbox One X i större utsträckning än de gör nu. Samtidigt har PS4 sålt så pass mycket mer att företagen måste få till en bra version för plattformen där de kommer sälja bäst. Hoppas att det finns några stora titlar i pipen som inte avtäckts än, de stortitlar som har börjat utvecklas den senaste tiden är nog redan öronmärkta för nästa generation.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

@Rackaren: Borde väl snarare visas på BlizzCon i så fall.

Medlem

@Akronym: Det hade varit väldigt trevligt!! Freelancer 2 alltså


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Kan ni inte köra en IRL live stream, från E3

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Jag vill se gameplay från Ori and the Will of the Wisp och gärna lanseringsdatum.

Vill även se vad Retro Studios jobbar på!

Nya IPs från samtliga stora företag skulle vara trevligt så att det inte bara blir repriser och uppföljare på allt som redan finns.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Gameplay från RDR2, mer info om From Softwares nya (oavsett vad det slutligen visar sig bli) och Cyberpunk, cyberpunk? CYBERPUNK!

Medlem
COH3

Cyberpunk, BF5 och sånna grejor. MEN Company of Heroes 3, det är dags nu!

Medlem

vill se Gameplay ifrån Hideo Kojimas kreativa verk:

Medlem

Som flera andra nämnt, ett nytt TES vore inte dumt. ESO var inte min cup of tea...

Mer om Last of Us 2 vore även det guld.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Skägg.
10 Chambers

Första bokningen (förutom presskonferenserna) gjord. Känns helt ok med en timme med denna studio.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Första bokningen (förutom presskonferenserna) gjord. Känns helt ok med en timme med denna studio.

https://vignette.wikia.nocookie.net/logopedia/images/1/1f/CD-...

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Första bokningen (förutom presskonferenserna) gjord. Känns helt ok med en timme med denna studio.

https://vignette.wikia.nocookie.net/logopedia/images/1/1f/CD-...

Grymt! Hoppas på brutalt fet täckning av E3 från FZ:as sida!

Inför - under - efter. Uppesittarkvällar på hemmaplan också!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

@Mortaigne: Den kommer bli fet. Jag och @emilakered kommer att vara på plats och som vanligt kommer ett gäng sitta hemma och täcka de snabba nyheterna. Det snackas om uppesittarkvällar!


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Mortaigne: Den kommer bli fet. Jag och @emilakered kommer att vara på plats och som vanligt kommer ett gäng sitta hemma och täcka de snabba nyheterna. Det snackas om uppesittarkvällar!

Lysande!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag fick en nostalgitanke ikväll...
Jag vill fasiken se nått nytt med Conker!


signatur

Nämen!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Struggle: Mer ekorrpiss åt folket!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

123
Skriv svar