They are Billions får en underbar uppdatering

Robot
They are Billions får en underbar uppdatering
Medlem

25% rea på spelet på Steam just nu. Ruskigt sugen på att testa.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

finns det nått storymode eller tutorial eller dylikt numera? köpte det för en tid sen, då fanns inget sådant såvitt jag vet. vilket gjorde att jag rätt snabbt la ner igen då jag inte riktigt hade ork att lära mig medelst trial and error men står kvar på listan över spel som jag nog kommer gilla om jag ger det lite tid.

men väntar nog in att det blir klart.

Medlem

De får allt släppa det först... Ett early access spel får inga riksdaler från mig :/


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av sajh:

finns det nått storymode eller tutorial eller dylikt numera? köpte det för en tid sen, då fanns inget sådant såvitt jag vet. vilket gjorde att jag rätt snabbt la ner igen då jag inte riktigt hade ork att lära mig medelst trial and error men står kvar på listan över spel som jag nog kommer gilla om jag ger det lite tid.

men väntar nog in att det blir klart.

Eftersom att du äger spelet kan du ju alltid starta upp och kolla. Men Nej storymode finns inte ännu.

Medlem

Spelet påminner mycket som Outbreak uppdraget på starcraft 2.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av erson:

Eftersom att du äger spelet kan du ju alltid starta upp och kolla. Men Nej storymode finns inte ännu.

Kan jag? Tufft!

Tack för svar.

Medlem

Suveränt spel. lätt värt pengarna.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Herregud. Jag köpte spelet igår och fick verkligen slita mig från datorn. Vet inte hur många gånger jag fått starta om efter stt infekterade tagit sig in till mina arbetarbostäder. Är nu i närheten av dag 20 och har precis överlevt en hord som tog sig igenom en tredjedel av kolonin innan jag gick stopp på dem. Har dock gott om resurser så ruinerna är snart uppbyggda igen, när jag väl har nog med timmar för att våga sätta mig med spelet igen. Är ett starkt rekommenderat köp av mig.

1
Skriv svar