Hands-on – tre timmar med Detroit: Become Human

Robot
Hands-on – tre timmar med Detroit: Become Human

Vill sudda ut gränserna mellan man och maskin, och mellan spel och berättelse.

#detroit-become-human, #playstation-4, #quantic-dream


Medlem

Ett demo släpps imorgon!

Medlem

@Thane: Tack för tipset! alldeles för sällan man ser demos nu för tiden annars.

Medlem

Jag hoppas innerligt på detta. Gillade Fahrenheit och älskade Heavy Rain. Var inget fan av Beyond: Two Souls men jag hoppas de hittar hem igen med detta


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Jag hoppas innerligt på detta. Gillade Fahrenheit och älskade Heavy Rain. Var inget fan av Beyond: Two Souls men jag hoppas de hittar hem igen med detta

Jag tyckte väldigt mycket om Beyond: Two Souls. En av de färre som gjorde det. Klarade ut det till PS4 i den remastrade utgåvan. Måste fan lira ut Heavy Rain också till PS4. Lirat 7-8 timmar kanske och gillar det men föredrar Beyond faktiskt. Lirade en pirat version av Fahrenheit när det släpptes till PC men klarade det aldrig o minns knappt hur det var. Äger det till Steam idag men inte installerat det ännu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Men, jag vill ju spela detta på pc!
Har ingen konsol, och kommer aldrig att köpa.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag tyckte väldigt mycket om Beyond: Two Souls. En av de färre som gjorde det. Klarade ut det till PS4 i den remastrade utgåvan. Måste fan lira ut Heavy Rain också till PS4. Lirat 7-8 timmar kanske och gillar det men föredrar Beyond faktiskt. Lirade en pirat version av Fahrenheit när det släpptes till PC men klarade det aldrig o minns knappt hur det var. Äger det till Steam idag men inte installerat det ännu.

Se där ja. Jag trivdes mer med storyn i Heavy Rain. Beyond upplevde jag mer var en tech demo scen efter den andra så jag kom aldrig riktigt in i det.
Fahrenheit har åldras jäkligt dåligt haha. Men det var kul när det begav sig

Nu blickar jag framåt och håller tummarna för Detroit
Vore kul om Sony får till ännu en smash hit i sin lineup helt klart


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd

@autograph:

Vad synd! Då får du aldrig spela spel som dessa heller.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ytterligare ett spel som ser intressant ut men inte kommer till pc ... såsom God of War, The Last of Us, Uncharted osv

Medlem
Skrivet av Ph4st:

Ytterligare ett spel som ser intressant ut men inte kommer till pc ... såsom God of War, The Last of Us, Uncharted osv

Jag har gått i säkert 10 år och tänkt att jag aldrig kommer köpa konsol. Men så slog det slint pga Monster Hunter World och nu har jag en ps4 pro. Kört Monster Hunter World och God of War. Så värt det. Och jag är verkligen inte en konsolmänniska.

Min tanke var att använda det fram till Red Dead Redemption 2 och sedan sälja av det men jag kommer behålla det. Last of Us, Horizon och Uncharted är helt grymma dom med men där har jag tyvärr spoilat mig med playthroughs på youtube för att jag skulle ju aldrig köpa konsol...

fue
Medlem
Skrivet av Govein:

Jag har gått i säkert 10 år och tänkt att jag aldrig kommer köpa konsol. Men så slog det slint pga Monster Hunter World och nu har jag en ps4 pro. Kört Monster Hunter World och God of War. Så värt det. Och jag är verkligen inte en konsolmänniska.

Min tanke var att använda det fram till Red Dead Redemption 2 och sedan sälja av det men jag kommer behålla det. Last of Us, Horizon och Uncharted är helt grymma dom med men där har jag tyvärr spoilat mig med playthroughs på youtube för att jag skulle ju aldrig köpa konsol...

Haft mitt PS4 sedan launch typ. Köpt FIFA varje år, spelat kanske 1 månad med kompisarna, sen har det samlat damm. Mycket till för att jag inte tycker det är skönt att sitta i soffan och lira långt ifrån tvn (tror jag är en utav orsakerna.)

Nu när Detroit demon kom, så tänkte jag, min main monitor vid datorn har ju en ledig plats för HDMI, kanske ska jag testa slänga in PS4:at under mitt skrivbord. Och koppla in den i bildskärmen, sagt och gjort. Fungerade ju jättebra!

- Körde igenom Detroit demot och blev hooked! Skönt att sitta vid skrivbordet och i en skön datorstol och lira!!

Slutade med i dag att jag köpte God of War på PS Store. Herregud, vilket bra spel! Och jag är en PCMR-user, väljer hellre spel till PC än till konsol, FPS spel rör jag aldrig till konsol, men just dessa spel som, Uncharted, last of us och nu God of War. Fungerar riktigt bra för mig.

Så blir att lira igenom God of War kommande veckorna nu, sedan köpa Detroit. Och sedan Red Dead, 2 när det väl kommer.

Skoj!

Medlem
Skrivet av fue:

Haft mitt PS4 sedan launch typ. Köpt FIFA varje år, spelat kanske 1 månad med kompisarna, sen har det samlat damm. Mycket till för att jag inte tycker det är skönt att sitta i soffan och lira långt ifrån tvn (tror jag är en utav orsakerna.)

Nu när Detroit demon kom, så tänkte jag, min main monitor vid datorn har ju en ledig plats för HDMI, kanske ska jag testa slänga in PS4:at under mitt skrivbord. Och koppla in den i bildskärmen, sagt och gjort. Fungerade ju jättebra!

- Körde igenom Detroit demot och blev hooked! Skönt att sitta vid skrivbordet och i en skön datorstol och lira!!

Slutade med i dag att jag köpte God of War på PS Store. Herregud, vilket bra spel! Och jag är en PCMR-user, väljer hellre spel till PC än till konsol, FPS spel rör jag aldrig till konsol, men just dessa spel som, Uncharted, last of us och nu God of War. Fungerar riktigt bra för mig.

Så blir att lira igenom God of War kommande veckorna nu, sedan köpa Detroit. Och sedan Red Dead, 2 när det väl kommer.

Skoj!

Man kanske skulle testa Detroit-demot Tänkte först vänta in recensioner etc då jag inte har någon brådska. Vi får se. Lite fullt upp med GOW och Battletech som släpptes igår.

Lite lustigt att du ville komma bort från soffan med din PS4 medan jag fann glädje i att komma bort från datorstolen haha

Medlem

Nu har jag testat demon. Håller spelet samma nivå som det gör i demon blir det definitivt köp.
Var riktigt fräckt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar