Bungie ger Destiny 2-expansionen Warmind ett releasedatum

Robot
Bungie ger Destiny 2-expansionen Warmind ett releasedatum
Medlem

Läser ibland patch notes till destiny fortfarande, även om jag inte spelar. Och det känns som att de alltid får fixa problem med loading screens och massa annat skit. Skapar de nya buggar varje gång de fixar en annan? Och sen älskar jag att de slänger in sånt som borde varit med från början så här långt efter..

Detta kommer från hjärtat ... Meh! Destiny 2 är ett praktexempel på vad man inte ska göra. Jag har gått tillbaka till D1 som faktiskt är roligare på alla plan. Förhoppningsvis har de lärt sig en läxa och kan presentera ett D3 som verkligen vänder sig till dem som vill investera tid och pengar i sitt spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas nya expansionen har mer att erbjuda än den senaste. en sketen liten zone och typ 2 strikes var allt man fick så knappt ngt nytt alls. Var en riktig nitlott av köp för min del.

Medlem

Jag slutade spela det helt för några månader sedan. Man får leta bra länge för att hitta en utgivare/utvecklare som verkar arbeta så hårt för att döda sitt eget varumärke som Activision/Bungie


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Tyckte förra expansionen var en extrem besvikelse. Storyn är bra men för kort och för lite content. Så mina förhoppningar på den här expansionen är inte hög.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag slutade spela det helt för några månader sedan. Man får leta bra länge för att hitta en utgivare/utvecklare som verkar arbeta så hårt för att döda sitt eget varumärke som Activision/Bungie

EA: Hold my beer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fortfarande bara massa ändringar i gun-play osv, men INGET content. Suck. Kommer man någonsin vilja gå tillbaka när man slutat?

Medlem

Konstigt att det ska vara så jäkla svårt att få till lite ordentligt, roligt content.
Man blir ju tyvärr inte direkt taggad på att lägga mer pengar.


signatur

- pixelfantast

1
Skriv svar