FAR CRY 5 - FEL save laddas...

Medlem
FAR CRY 5 - FEL save laddas...

tjena,

har spelat mig igenom halva "första" zonen, men ikväll när jag skulle logga in så laddar spelet in saven från när man precis avlsutat tutorial-ön.

nån mer som har fått detta?

Medlem

@neocon:

bara kört solo.
dock öppnade jag upp för att friends kunde joina - det slutade dock att jag lirade själv hela kvällen.

Medlem

Kan man inte ladda save "manuellt"?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

men helvetesskitspel.¤"!"%#¤"%¤

denna dag när jag loggar in så är min karaktär blond med röda vantar o sjukt grymma vapen. halva spelet är avklarat och gameplay är inställt på easy...

NEJ NEJ NEJ. så här var det INTE när jag avslutade igår.

inger mer som har kneeeepiga bekymmer med sit far cry5???

Medlem

@Kaffeglass: Det låter som du fått ditt Uplay konto hackat, det hände även Jesse Cox då han börjde spela FC5. Undrar om ubi haft nån security breach nyligen?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Ja, det låter ju illavarslande likt att någon kommit åt ditt konto.


signatur
Medlem

mycket möjligt att det ni säger stämmer.

bytt lösen till uplay samt lagt till 2stegsverifikation.

rekommenderas ifall ni ska köra FC5 utan att få nån som hjälper er progressa i spelet... när ni gått och lagt er :=

Skägg.
10 Chambers

Inga fler konstiga hopp?


signatur
Medlem

tror det är all kaffeglass han äter.

Medlem

Jag hade samma problem och ubisoft account sida har fan strulat sönder och ser jävligt 90talig ut så har inte vågat logga in där.

Avstängd
Skrivet av Kaffeglass:

sjukt grymma vapen

Vad var det för vapen? Jag är 2/3 igenom och har inga direkta grymma vapen. En custad AKM, RPG, silenced Scorpio samt det där guldiga 50cal sniperbössan man fick med i gold edition, men de är inte "sjukt grymma".. Om det var en hacker som spelade så tvekar jag på att deras konto har Uplay pengar... Kommer du ihåg vad det var för vapen?

1
Skriv svar