PUGB - fattar nada

Medlem
PUGB - fattar nada

Har sprungit runt lite i spelet några gånger man allvarligt talat förstår jag inte hur man spelar. Man plockar vapen och ammunition men hittar inte kommandot för att ladda vapnen eller om man gör det från en meny. Read zone??? Hur hittar man dit. Kartan är lika hela tiden. Hade för mig att det skulle bli rött antingen där man inte får vara eller dit man ska.


signatur

Det var detta...

Medlem

Alltså testa tryck R för att ladda. Du måste ha ammunition med i din inventory. Du kommer se en cirkel på kartan som du hittar genom att trycka M håll dig inom den. Den vita ringen är vart du ska vara inom. den blå är den du tar skada om du är utanför. när den blå träffardne vita cirkeln så blir cirkeln mindre. Super lätt

Medlem

Absolut bästa shooter jag lirat i mitt liv inget tvivel där och lirat shooters sedan första cod.

Medlem

Kolla dina kontrollinställningar
Red zone det röda på kartan är ett område som bombas så håll dig undan dom eller ta.skydd eller SPRIIIING


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Okej, M ska man trycka på. Inventory, vilken tangent var det? Finns tonvis med guider men ingen som tar upp det simplaste.


signatur

Det var detta...

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

[M] - Karta
[R] - Ladda om
[Tab] eller [I] - inventory
[Shift] - sprinta
[C] - Crouch
[Z] - Lägga sig
[CTRL] - Gå sakta
[Q] - Luta sig vänster
[E] - Luta sig höger

Du kan även i inställningar ställa in om du vill att de ska vara toggle eller att du måste hålla in dem.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

gå in å kolla kontrollinställningar.

invetory är på TAB.

finns en massa guider på youtube för beginners och även för vidare nivåer.

du kan ju även hänga i geeks server på discord. men lär dig lite grunder först. lycka till!

jag håller med föregående talare att detta är bästa shootern på länge. spelar det fortfarande en massa å har spelat sedan betan

Medlem
Skrivet av Case21:

Absolut bästa shooter jag lirat i mitt liv inget tvivel där och lirat shooters sedan första cod.

skämtar du med mig pubg är ingen bra shooter

Releasehästryttare
Skrivet av ruva:

Okej, M ska man trycka på. Inventory, vilken tangent var det? Finns tonvis med guider men ingen som tar upp det simplaste.

Bullshit!

Enjoy!

Geeks Gaming
Skrivet av Vercadi:

skämtar du med mig pubg är ingen bra shooter

Tomat är inte god grönsak (eller bär)

Vissa tycker det är bra, andra inte

Gen
Medlem

PUBG i ett nötskal:

1. Landa nära någon form av bebyggelse
2. Hitta ett vapen så snabbt som möjligt (helst någon automatkarbin) samt tillbehör som kikarsikte osv
3. Hitta en polisväst, hjälm och en ryggsäck så du kan ha ännu mer vapen (max 3 om jag inte har fel)
4. Titta på kartan och rör dig mot och in i den vita cirkeln
5. Efter ett tag kommer en blå cirkel skapas på kartan, se till att du aldrig är utanför denna cirkel (cirkeln rör sig alltid mot och "äter upp" den via cirkeln.
6. Mörda alla i din väg
7. Försök att överleva tills det bara är du kvar

Grattis!

Inaktiv

@Gen:

PUBG i ett nötskal (korrigerad version):
1. Landa nära någon form av bebyggelse
2. Försök hitta ett vapen så snabbt som möjligt (men misslyckas)
3. Bli skjuten av någon som hittat ett vapen direkt denne landade
4. Upprepa tills du inte orkar mer och avinstallera spelet.

Grattis!

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Tomat är inte god grönsak (eller bär)

Vissa tycker det är bra, andra inte

Det är inte mycket att tycka, det är fakta.

Geeks Gaming
Skrivet av Vercadi:

Det är inte mycket att tycka, det är fakta.

Njae, fakta är det inte men samtidigt förstår jag att det finns någon mening att fortsätta diskussionen så jag tackar för mig

Medlem

@anon_119148: haha bara f;r du suger antar jag som du inte klara dig men finns andra l'ttare spel

Inaktiv

@Case21: Det var menat som ett humoristiskt inlägg. Är väldigt ofta top 10 och har nog mer vinster än de flesta på samma speltid

Medlem

PUBG kan på neskrivning låta väldigt tråkigt och innehållsfattigt.
Tur att det inte är nått av det när man spelar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Molotov: Yes! just precis det är det som gör det å bra. alla startar med samma förutsättningar varje gång. så är det ju best i squad. det är det jag spelar mest å har mest kul i

Skägg.
10 Chambers

Jag skrev en liten guide förut också, trots att det nästan är ett år sedan stämmer det mesta.

https://www.fz.se/artikel/272598-tio-basta-overlevnadstipsen-...


signatur
Medlem

det är fredag så passa på att gå in i geeks gaming ikväll så finns det en massa att spela med :-). jag tippar jag sitter där som vanligt en fredag

1
Skriv svar