THQ Nordic offentliggör Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Robot
THQ Nordic offentliggör Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered
Medlem

Jag löste alla uppdrag på samma sätt: Förstörde allt.

Avstängd
Medlem

Oooh en personlig.favorit.
Så pass att jag funderat på att ant damma av gamla xbox 360 eller köpa gamla pc versionen för att spela det igen.
Nu kan jag vänta lite


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Oooh en personlig.favorit.
Så pass att jag funderat på att ant damma av gamla xbox 360 eller köpa gamla pc versionen för att spela det igen.
Nu kan jag vänta lite

Samma här. Köpte på steam superbilligt bara för att få förstöra lite byggnader igen. Tycker personligen att det är spelet med bäst förstöresle.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hoo... Jäklar vad THQ Noric spottar ut stora loskor med remasters. Fina tider....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Samma här. Köpte på steam superbilligt bara för att få förstöra lite byggnader igen. Tycker personligen att det är spelet med bäst förstöresle.

Bäst förstörelse utan tvekan, men handlingen var svag och det blev tråkigt i längden tyvärr :/


signatur

Game long and prosper

Gnällkuk

Snudd på stödköp när någon med samma risiga humor som jag droppar titeln


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Oh noes!
jag ville ha ett nytt Red Faction. Redan klarat av Guerilla, och även om det blir updaterat med snyggare grafik så vill jag inte spela om samma spel två gånger

Medlem
Skrivet av Javas:

Bäst förstörelse utan tvekan, men handlingen var svag och det blev tråkigt i längden tyvärr :/

Jo, det håller jag med om. Spelade aldrig klart storyn. Fastnade på nåt uppdrag så jag nöjde mig med att köra runt och spränga allt som gick att spränga. Det var tider det


signatur

PSN: MrOakenborn

Jag gillar det första bäst, men visst, det är alltid kul att se plåttak flyga i luften


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Släpptes på Steam härom året av just THQ Nordic och köpte det då.
Räcker gott så.

Bra spel dock, som saknar en vettig uppföljare!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

En personlig favorit. Har slutat hoppas på en uppföljare så det här var ändå positivt. Får hoppas det väcker tillräckligt intresse hos folk att Volition överväger ett nytt spel.

Relik 📜
Skrivet av xtrem11:

Hatten av till @Marcus Grönskog!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Skärp er det är ju mp läget som är det bästa! Kommer att köpa det till ps4 och bara köra mp. Titta på det igen liknar det inte fortnite? Jag tycker iaf att det är bättre eller lika bra!

1
Skriv svar