Rykte: Modern Warfare 2 Remastered är på gång men utan multiplayer

Robot
Rykte: Modern Warfare 2 Remastered är på gång men utan multiplayer
Medlem

Vad fan tänker dom med...

Gnällkuk

öhhh? 299:- och sen släpper de multiplayer som DLC då för 199:-?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Helt värdelöst!

Avstängd

Detta gick precis från helt ointressant, till ännu mer helt ointressant.

Medlem

Hahahahahah, good one.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Multiplayer kommer väl senare i form av DLC.

Medlem

Det som är tragiskt är att människor kommer att köpa skitet.

Medlem

Hade hellre sett en remaster av COD WAW... eller COD2

Bojkott för min del. Ska de mjölka såpass så blir dem utan.

Medlem

Är ju alltid möjligt att multiplayer säljs seperat, cod vad jag vet brukar ju vara två helt olika klienter för SP och MP, på PC. Skulle väl inte förvåna mig däremot om spelet i sig blir dyrare om man vill ha bägge delarna.

Medlem

Nice clickbait. Snälla märk rubriken med "rykte" eller något. Ni får det att låta som att spelet är bekräftat att komma. Activision har inte bekräftat eller sagt någonting än. Finns dessutom rykten om att endast en MP del kmr finnas också, så liksom allt är väl rykten. Snälla.....

Medlem

Tycker CoD gör sig bäst med just Xbox 360 grafik, det är nästan halva grejen ochg charmen med CoD. Tycker det är bra som det är.

Medlem

Verkar som att jag är den enda som är nöjd med single playern bara. xD Kommer köpa det direkt.

Avstängd

Åh, som man har campat med granatkastaren på det lilla taket till höger i bild!

Medlem
Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Verkar som att jag är den enda som är nöjd med single playern bara. xD Kommer köpa det direkt.

Nej, jag gillade också detta men spelade inte MP-delen pg.a. alla idioter man inte vill ha att göra med.
Men nu är vi i alla fall två som bara gillade spelet för dess SP
Däremot blir det nog inget köp för min del, jag har ju redan spelat igen detta en gång och även om
co-op delen skulle vara värd ett köp så verkar ju inte den delen ingå, så det faller ju på det.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

MP-delen kommer senare, och kommer antagligen kosta 400:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Det som är tragiskt är att människor kommer att köpa skitet.

Varför inte? Har aldrig spelat ett Call of Duty för multiplayer, är snarare det påkostade enspelarläget som lockar.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Varför inte? Har aldrig spelat ett Call of Duty för multiplayer, är snarare det påkostade enspelarläget som lockar.

DIG ja, men jag tror inte att detta är i linje med majoritetens åsikt, inte ens i närheten.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

DIG ja, men jag tror inte att detta är i linje med majoritetens åsikt, inte ens i närheten.

Spelar enbart COD för singelplayer. Vi är nog fler än du tror.

Medlem

@epson55: buuuu, jag läste din kommentar! jag får aldrig tillbaka den tiden, snälla! buuu

Medlem
Skrivet av meowfive:

@epson55: buuuu, jag läste din kommentar! jag får aldrig tillbaka den tiden, snälla! buuu

Ditt försök till att vara ironisk? näe det får du ju inte, men du å andra sidan bryr dig förmodligen inte om vad du gör med din tid så det är ok. Men min kommentar nämnde inte ens något om tid, även om det tar onödig tid men nämnde mer om hur artikeln är skriven på. Men hursom din kommentar är cool. Du är cool. Ha de.

1
Skriv svar