Möt The Snowboard Game – svenskt spel där du... åker snowboard!

Robot
Möt The Snowboard Game – svenskt spel där du... åker snowboard!
Medlem

Det verkar ju onekligen trevligt. Tyvärr brukar jag tröttna ganska fort på den typen av spel. 15 dollar är dock inte särskilt mycket pengar.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Ser ut att vara ett sämre Steep, men på $15 är det väl prissatt därefter.

Medlem

Let it Roll AB, haha. Kasst namn. Spelet ser bra ut dock!

Medlem
Medlem

Såg rätt nice ut om man gillar att åka utför rätt snyggt också gillade att du värkar kunna ha bra koll på brädan medans man åker på ett sånt sätt som såg ut precis som man själv gjorde när man var yngre och åkte i baken.

Medlem

Snowboard är sjukt tacky, SKI OR DIE!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

På ämnet med titlar som verkligen säger vad spelet handlar om så tycker jag att NES-spelet Ice Hockey också är rätt tydligt.

https://www.youtube.com/watch?v=5kXVFCfBWoQ

Gillade alltid Snowboardspel när jag var yngre. Kanske dags att testa igen!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Glömmer aldrig ungjäveln på slalomskidor som blev intervjuad i radio och fick frågan om han inte åker nå snowboard också.

-"det är bara gubbar över 30 som åker snowboard"

Ungjävel.....

Det var nånstans där jag började känna mig gammal.

Medlem

@Natrium: det skulle vara lättare att läsa om du använde punkter ibland

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Glömmer aldrig ungjäveln på slalomskidor som blev intervjuad i radio och fick frågan om han inte åker nå snowboard också.

-"det är bara gubbar över 30 som åker snowboard"

Ungjävel.....

Det var nånstans där jag började känna mig gammal.

Haha! Sjukt. När jag känner mig ung och hipp i Hemsedal till helgen så ska jag reflektera över detta.
Mvh gubbjävel, 32+

Spelet ser ball ut!

Redaktör

@brunnlake: Och vi som dreglade efter Elan-skidor som barn tycker ni snowboard-kidz mest ramlar, är i vägen och tar alldeles för lång tid på er i liften. Hrmpf...


signatur
Medlem

Gillar vad jag ser. Om något så skulle jag vilja sänka nivån på snowboarden med 3-5cm. Känns lite som att åkaren svävar på snön ibland.

Inaktiv

Hemskt val av musik till trailern, bådar inte gott för eventuellt soundtrack. Än värre är animationerna på åkarna, ser ut som en zombie som hänger med huvudet i backen.

De har en lång väg kvar till att nå upp till Amped 2 klass. Hade hoppats på att detta var en väldigt tidig alpha men å andra sidan så kanske man inte ska förvänta sig så mycket av en indieutvecklare.

Medlem

@Tomas Helenius:
Glöm inte att vi plogar sönder halva backen med

Medlem

@brunnlake: Bor i Åre, och kan lugna er med att barnen åker bräda fortfarande. ☺️ Men det är klart att det finns fler äldre snowboardåkare nu än vad det fanns förr, av självklara anledningar.
Hälsningar 41-årig brädåkare. ☺️

Medlem

Snyggt, men bara ännu ett i mängden :/ Ge oss ett snöskoterspel med friåkning i samma grafikmotor istället!!

Medlem

Ser ut som gubben ska trilla framåt hela tiden >_<
Sen förstår jag inte varför snön fortfarande ser så kass ut :/

Medlem

@KimiKiwi: det har du alldeless rätt i jag får be om ursäkt för att jag skrev det jag skrev lite snabbt utan att tänka på hur jag skrev det.

1
Skriv svar