Testa Sea of Thieves – betan nu öppen för alla

Robot
Testa Sea of Thieves – betan nu öppen för alla

Sista chansen att testa Rares piratlir i helgen.

#beta, #microsoft, #rare, #releaselistan, #sea-of-thieves, #xbox-one


Ambassadör
Xbox

Oh nice med Xbox One X-version!


signatur

Jump in.

Gnällkuk

Hur länge pågår betan?

Nvm, antingen skrev ni fel i artikeln eller så var det mer fart i kaffet än jag trodde


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox
Skrivet av tricky:

Hur länge pågår betan?

Nvm, antingen skrev ni fel i artikeln eller så var det mer fart i kaffet än jag trodde

Jag brukar använda ett centilitermått när det ska spetsas kaffe, det blir lätt för mycket gök annars.


signatur

Jump in.

Medlem

Startade upp, ville spela med stort skepp, insåg att jag måste ha vänner.

Stängde ner.

Då blir det blackwake för mig i fortsättningen, dels för dom jag har att spela med inte har intresse av SoT, och dels för att jag har inte tillräckligt många ändå

Gnällkuk
Skrivet av totte1015:

Startade upp, ville spela med stort skepp, insåg att jag måste ha vänner.

Stängde ner.

Då blir det blackwake för mig i fortsättningen, dels för dom jag har att spela med inte har intresse av SoT, och dels för att jag har inte tillräckligt många ändå

https://discord.gg/sNfadC


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

@Mortaigne: fegis!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

@tricky: Haha,ja det är ju iofs fredag.


signatur

Jump in.

Medlem

Sorry Rare men Vermintide 2 är släppt!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kul själv också. Men ska man köra pvp behöver man nog vara 3-4+

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ZkilfinG:

Kul själv också. Men ska man köra pvp behöver man nog vara 3-4+

Det går att utmanövrera en stor båt själv om de har kass besättning, de är icke smidiga.


signatur

Jump in.

Medlem

Sticker ut nacken en bra bit känner jag nu. Är det svenska utvecklare bakom detta spelet eller? Annars vad är det för deal med detta spelet egentligen? Är det bara jag that just don't get it?

Medlem

Man söker på "Sea of Thieves Final Beta", inte som det står i artikeln. Eventuell länk där funkar inte heller.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

Vad menas med "öppen för alla"? Kan man bara skapa ett konto å lira eller menas det att "öppen för alla som köpt spelet"?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Redaktör

@vbgbasse: alla kan testa, förut krävdes inbjudan. Behövs bara ett Xbox Live-konto (gratis på pc, Gold krävs på Xbox).


signatur
Medlem

Gött. Har typ laddat hem det nu. Blir å testa imorgon kväll
Tack för infon!


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Redaktör
Skrivet av inso:

Man söker på "Sea of Thieves Final Beta", inte som det står i artikeln. Eventuell länk där funkar inte heller.

Sorry, slarv. Länk fixad. Men jag gjorde faktiskt sökningen på just de orden när nyheten skrevs, då gick det. Men men, uppdaterat infon i alla fall, tack för feedback.

Skrivet av vbgbasse:

Gött. Har typ laddat hem det nu. Blir å testa imorgon kväll
Tack för infon!

Have fun!


signatur
FML
Medlem
Skrivet av Funkmeister-F:

Sticker ut nacken en bra bit känner jag nu. Är det svenska utvecklare bakom detta spelet eller? Annars vad är det för deal med detta spelet egentligen? Är det bara jag that just don't get it?

Folk är väl trötta på alla multiplayerspel är lika varandra, Sea of Thieves öppnar dock upp något nytt(?) som folk hoppas kommer blir något bra.

Jag är dock inte heller såld.

Ambassadör
Xbox

Den här versionen av betan är fasiken Xbox One X-enhanced! Snyggt


signatur

Jump in.

Medlem

Om windows 10 är ett tvång så missar jag det denna helg, har inte tid att fippla med uppgradering/ominstallation Får hoppa på tåget senare.

Medlem

Någon annan som har oändliga problem med att få hem skiten? Riktigt värdelöst system att ladda ner en beta på. Ge mig bara key och installer som vanligt plz.

Medlem

Spelade lite nyligen.
Fattade inte så mycket först men lyckades med nått uppdrag att hämta.kistor.
Sen var det ett crew som slaktade mig (spepade ensam).
Ungarna är intresserade av detta spel pga dom är såna fan av pirates of the carribean så man får cäll köra ett crew med dom här hemma


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppade in igår morse, hade inga större förväntningar. Men blev faktiskt imponerad, riktigt vackert spel och mot min förvåning optimerat, dippade aldrig under 60 fps och låg oftast över 100 på ett gtx 1070.

Spenderade största tiden på att hitta kistor, och mörda andra pirater och sno deras kistor.
Hade jävligt roligt.

Spelat lite blackwake, men detta känns mer tilltalande då jag hellre har en öppen värld än förutbestämda matcher.
Att se ett 4 manna skepp som lyser upp i horisonten vid en ö stilla stående och man kommer där själv med släckta lampor glidandes över havet för att ge an amiral Nelsons alla bomber och kanoner på skeppet och sen dra och bli jagad av skeppet i en timme var en spänning i sig, slutade med att ett annat större skepp hamnade i fight med skeppet, jag ställde segel mot närmsta outpost för att sälja kistor, drack rom och spelade dragspel.

Körde nog 4 timmar solo, kanske 5 med en kompis.

Fick någon wierd nostalgitripp under spelet, tänkte väldigt mycket på monkey island spelen.
Lär köpa detta.

Medlem

Hmm, försökte spela med några kompisar i fredags och det gick inge bra alls. Det var ett jävla helvete att ens kunna få ihop ett party via Xbox Live och när vi väl kom igång så gick det inte att starta uppdrag för man fastnade i en "counting coins" för evigt tills man stängde av spelet. Så vi åkte runt med en båt aimlessly och stannade till på lite olika saker. Såg inte en käft.

Är förmodligen annorlunda när det går att spela spelet men det blir nog inget köp för mig. Det kändes verkligen beta och inte beta-men-släpps-om-9-dagar-så-buggar-borde-vara-rätt-rare (no pun intended). Avvaktar

1
Skriv svar