The Division fyller 2 år – 70 % rea

Robot
The Division fyller 2 år – 70 % rea

Vad tycker du om Massives mäktiga New York-tolkning i dag?

#massive, #the-division, #tom-clancy, #ubisoft


Avstängd

Det var ok men har inte spelat alla expansioner, spelade bara till typ första. Man ska ha någon/några att lira med för att det ska vara roligt. Det var katastrof att göra incursions eller vad det hette med randoms.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Survival är det roligaste jag kört på länge, jag kör det däremot PvE för jag är en peasant i PvParens ögon. Men oavsett, oerhört roligt!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Gnällkuk

Var väldigt länge sedan jag spelade, har funderat i omgångar på att återvända men har aldrig riktigt blivit av. Några bekanta på nätet testade att lira igen för någon månad sedan och sa att det var riktigt bra igen.

En stor anledning för att man ledsnade tidigare var för att fuskare fick härja fritt, så att köra dark zone var stundtals helt hopplöst.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelade det en del när 1.8 kom ut och gillade det som fan, ett tag. The Division är ett spel jag alltid återvänder till med jämna mellanrum och lirar en stund. Nu var det dock ett tag sedan. Kanske ska köpa Survival på rea nu eftersom det är den enda expansionen jag saknar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jobbar inte massive med ett nytt avatar-spel?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Gillade storyn och upplägget, körde dock aldrig med nån annan eftersom ingen jag känner hoppade på spelet så jag la ner det.

Medlem

@korvmos: Eh, jo. Står i artikeln


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Är 1 bäst, eller 1 sämst? Jag sätter en trea..

Quake-konnässsör

Hur många var det man kunde köra tillsammans med, ifall man ska köra igenom hela spelet igen med några bekanta. Körde spelet när det hade precis kommit ut, och var väl lite så där. Men det har alltså blivit mycket bättre sedan releasen och är det värt att köra igenom igen? Med tanke på 70% rabatten kanske det är värt att tvinga folk att köpa och köra igenom

Medlem

De i princip påtvingade PvP-delarna gjorde att jag tappade allt intresse tyvärr, tack och lov redan i Betan, så jag slapp köpa det.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Oj, 2 år sedan. Ett spel som man har blivit sugen på att spela och installerat men sedan glömt bort och med jämna mellanrum avinstallerat igen. Älskade verkligen atmosfären och gillade storyn, men började med ett annat spel strax efter att det hade kommit ut och kom aldrig riktigt tillbaka igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha oj, gick lite snabbt där

Skrivet av Priapsi:

@korvmos: Eh, jo. Står i artikeln


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag lirade på PS4 vi lanseringen hela PVE story delen.
Kom tillbaka nyligen på PC.
Gillar att det är en rpg "light" med modern scenario.
Darkzone och Incursions är dock "meh" om man inte har online-vänner att lira med, randoms funkar ibland, men ingen garanti och det gör det lite frustrerande om det skulle bli kvällens huvudfokus.

Medlem

@ForrestFox: 1 är sämst och 5 är bäst

Medlem

Ett av förra årets mest överhypade spel.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

The Division var/är enkelt, du tar skydd, skjuter, lootar, och upprepar. Jag gillade spelet dock, men du gör faktiskt samma sak heeeeeeeeela tiden. Som svensk utvecklare så måste man väl ändå förstå att man måste lägga in lite fler grejer i spelet om man ska kalla det "världens bästa spel".

Medlem

Grafiskt sett var det mäktigt när det kom ut, story missions dugliga.
Sen kom dark zone. Crap.
Lite bättre idag med alla lägen, så prisvärt om man saknar en pangare som är småkul i co-op.
Dock buggar stödet för dx12 för alla jag hört. Och det är inte alls lika optimerat för 10-serien geforce kort och uppåt.

Men var mest att det var grymsnyggt vid release som var spelets "gimmick". Innehållesmässigt, mja..


signatur

- pixelfantast

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Ett av förra årets mest överhypade spel.

Titeln på nyhetsinlägget handlar om att spelet är två år gammalt och för dig är det alltså då förra årets mest överhypade spel?

Medlem

@Saxit: Tur att det var en röd varning intill hans inlägg, annars hade man sett det seriöst


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av skymf:

Grafiskt sett var det mäktigt när det kom ut, story missions dugliga.
Sen kom dark zone. Crap.
Lite bättre idag med alla lägen, så prisvärt om man saknar en pangare som är småkul i co-op.
Dock buggar stödet för dx12 för alla jag hört. Och det är inte alls lika optimerat för 10-serien geforce kort och uppåt.

Men var mest att det var grymsnyggt vid release som var spelets "gimmick". Innehållesmässigt, mja..

Det är fortfarande två år senare den snyggaste och mest detaljerade shootern som finns enligt mig.

Medlem

Tycker spelet är kul än idag, hade varit mer kul om dom öppnar upp central park typ för mer solo uppdrag, tyckte den var väldigt bra den kampanjen. dark zone o pvp skiter ja fulltständigt i....

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag gillar inte MMO-känslan som bullet sponges medför, så det har mest blivit lite sporadiskt spelande pga tjatande vänner. Det är ju ett bra spel, men inget för mig.

Medlem

Har bara kört betan och testat när det varit gratis.

Spelet har en extremt mysig atmosfär, snön och dimman är riktigt myspys.

Utöver den väldigt trevliga grafiken så var det väl OK det jag testade på PvE och PvP-mässigt. Inget mästerverk direkt.

Hur det har förbättrats vet jag icke.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@Saxit: Tiden går fort


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Läser man artikeln på Uplays hemsida så står det att The Division 2 är under utveckling.

Avstängd

Jag har spenderat för lite tid för att ge en utförlig och rättvis bedömning, men första intrycket var inte särskilt positivt. 4/10

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Det är fortfarande två år senare den snyggaste och mest detaljerade shootern som finns enligt mig.

Vem bryr sig om hur det ser ut när gameplay är skit? Medioker 3dje personsshooter med tråkig grind och överfullt med hackers.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Avstängd
Skrivet av azynkron:

Vem bryr sig om hur det ser ut när gameplay är skit? Medioker 3dje personsshooter med tråkig grind och överfullt med hackers.

På PS4 hade jag inga problem med fuskare. Spela på konsol om du ska grina sådär.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Körde någon timme men tyckte det var helt menlöst. Typ ingen story, och rätt B combat. Hade de haft en fet singleplayer kampanj hade det varit en hit, snygg grafik. De kunde gjort som ghost recon wildlands, men istället var allt jobb förgäves för att göra ytterligare en till poänglös multiplayer shooter...

12
Skriv svar